niedziela, 1 maja 2016

Przegląd strojów na maj

Kolejne stroje miesięczne od Wojtarisa. Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi krzykami mody :).

Witam!

Z góry przepraszam, że stroję dopiero dziś, ale wasz kochany Wojtaris myślał, że jest 31 kwietnia.
Oto stroje jakie w tym miesiącu wam przygotowałem.

,,Patriotyczna Mysz''

Jak wiemy dziś wypada 1 Maja. Święta Majowe mówią o konstytucji. A co odznacza patriota?
Patriota to osoba która kocha swoją ojczyznę i była by wstanie oddać za nią życie. Strój Patriotyczna Mysz mówi o tym właśnie mówi.
W tym stroju użyłem Żelko-Misia na ogon. Pokolorowałem go na czerwono tak jak i włosy Sonika.Chyba ,ze to nie Sonic. Nie wiem nie oglądam takich bajek. No cóż, jest tu również puszyste futerko. I oczywiście flaga Polski!

,,Szamańskie Ubrania''



Wpadłem na pomysł ,żeby to jak będziemy szamanami to zmieniałby się nam strój, gdy jesteśmy szamanami.
Oto właśnie przykład takiego stroju. Są tu rzeczy z eventu Karnawałowego i przygody Wyścigów.
Jest on dość drogi jak kupimy go za truskawki jak i za sery. Lecz jest on bardzo ładny.

Niestety dziś udało mi się stworzyć tylko 2 stroje, ale myślę, że się nimi zadowolicie.
Papa!

2 komentarze:

  1. Modliszko a co z syrenkami już dzis prawda

    ~juliadrzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie te stroją są dosyć słabe.
    Nie wiem co ma żelek na ogon do patriotyzmu tak na prawdę jedyne co w tej myszce jest patriotyczne to flaga. Natomiast druga ma słabo dobrane kolory które za bardzo gryzą się z futerkiem. jeśli robisz coś takiego to albo daj taki sam albo zupełnie inny, kolory podobne źle pocieniowane obok siebie wyglądają okropnie. a no i sprawdzaj co piszesz w postach.
    np:
    "Patriotyczna Mysz mówi o tym właśnie mówi."
    (ale to tylko moje subiektywne zdanie każdy ma inny gust {a czasem jego brak})

    OdpowiedzUsuń