środa, 6 kwietnia 2016

Wyniki konkursu "Projektant strojów plemiennych - Meduza"

Sprawdźmy jak mają się nasze konkursowe Meduzy!

Sokowifuffka:


Julaioliwia:


Wojtaris:


Koceku:


Oczywista:


Mylusi:

Wikio00:


Pyszczak:


Haczykxd:


Wskotka:


Myszkaya:

Al0y:


Gwenokunga:


Ewusahfli:


Na różnorodność nie można narzekać, każda z prac jest oryginalna, co bardzo mnie cieszy :). Podobało mi się wiele prac, w szczególności Wojtarisa, Ewusahfli, Pyszczaka i Sokowifuffki. Wojtaris świetnie przedstawił Meduzę jako postać mitologiczną - te ciemnozielone kolory wyśmienicie pasowały do moich myszkowatych wyobrażeń Meduzy, a z kolei Ewusahfli i Pyszczak zrobili ciekawą "galaretowatą" masę z jakiej są zrobione podwodne meduzy. Praca Sokowifuffki ujęła mnie tymi Meduzimi czerwonymi oczkami zamieniającymi w kamień. Są urocze xD. No dobrze, dobrze - bardzo groźne i złowrogie! Ponieważ trzy wymienione wyżej osoby mają już maksymalną liczbę muszelek, to nagroda wędruje do Sokowifuffki, gratulacje!

Dziękuję wszystkim za udział i zachęcam do brania udziału w reszcie konkursów plemiennych oraz konkursów sojuszniczych. W Typie Trawiastym jest kilka ciekawych konkursów rysunkowych z ładnymi nagrodami ekwipunkowymi, może bylibyście zainteresowani? (Klik).

Amfitryta Modliszka



5 komentarzy:

  1. Gratuluję Wygranej c:
    Edigzowa aka edek~

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację Wszystkim!
    Dziękuje Modliszce ,że się mój pomysł na meduzę podobał c:
    Pyszczak i Ewu zrobili piękne prace jak i Soko.
    Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje osobom co wygrały! ^^ Też bardzo ślicznie się prezentowały prace Myszkayi, Oczywistej i Koceku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi nie działa generator [*] :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ogłoszenie do wszystkich myszek! Napisze ję dzisiaj o 19:00 kiedy wejde!!!

    OdpowiedzUsuń