poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Wyniki konkursu "Poezja pół żartem pół serio"

Wyniki konkursu poetyckiego czas zacząć! Zapraszam do obejrzenia nadesłanych prac:

Oczywista:

Modliszka miała buty
zamiast butów - ubrała nuty.
Ogur za to ubrał spodnie,
jednak były bardzo brudne,
i tak dla Ogura były nudne.
Modliszka jednak je wyprała,
w pralni milion proszków miała. 
Chciała trochę wypróbować,
coś nowego posmakować...
Więc wzięła troszkę mleka,
ogur w piżamie wciąż czeka:
modliszka w pośpiechu się zmyliła,
bardziej bluzkę pobrudziła. 
Przy tym hors dietę zmieniła. 
Zamiast jej znanego proszku,
wysunęła szufladę spod lady
i dała kostki czekolady.
Ogur zmienił zdanie w tym momencie,
i powiedział ''na zakręcie'':
-Zmieniam zdanie, zmieniam tym prędzej,
będę miał par spodni więcej. 
Oczywista - czyli ja,
bez komentarza sobie stała,
przy tych wielkich wydarzeniach,
zapomniała o wspomnieniach...
Co do wspomnień, już nie wspomnę, 
Wojtaris włożył czapki ochronne
i tak w szkole sobie stał,
aż ktoś o tym mu powiedział.

Xszamanboomx:

A niech to mówi Modliszka,
wypiłam pół kieliszka,
telewizor jest zepsuty,
a laptop popsuty,
nic w tym zamku nie działa,
nagle osiwiała,
zobaczyła Fileczke która zgrubiała,
wielka jak hipopotam i mówi - Ja ćwierkotam

Koceku:

Prima Aprilis

Opowiem wam dziś jak mnie nabrała,
moja partnerka, niby mała...
A więc rano,
przy śniadaniu,
zapytała się mnie,
jak na zebraniu.
A ja jej na to:
- A dobrze było,
Chodź spotkanie się przedłużyło...
To ona mi wtedy:
- A jak ty wyglądasz!
Cały mokry!
Jakbyś wyszedł spod prysznica!
I zaczepiła cię Bielica!
Ja:
-Co masz taki humor złotko?
Prima Aprilis jutro kotko.
A Malu mi na to:
- Chciałam cię nabrać, ale nie wyszło,
bo połapałeś się już teraz,
a to już nieraz.
I tak się kończy ta historia...
Troszkę niezrozumiała i dziwna...
Nie miejąca sensu..
I bez kęsu...

Tym razem dostałam tylko trzy prace, jakieś przesilenie wiosenne nastąpiło i nikt nie miał ochoty pisać wierszy, haha. Też mi się nic nie chciało robić, więc się nie dziwię. A więc procedura taka jak zawsze - jeżeli mam trzy prace lub mniej - każdy otrzymuje po pięć muszli :). Cieszę się, że mimo pięknej pogody jaka ostatnio była (niestety już uciekła, ale miejmy nadzieję, że słońce do nas wróci!) mieliście czas by napisać co nieco na konkurs. Tylko tak dalej!



3 komentarze: