czwartek, 21 kwietnia 2016

Wyniki konkursu "Miesiąc kwiatów"

No i nadszedł 21 kwietnia, dzień wyników konkursu fotograficznego. Cieszę się, że tylu osobom przypadł do gustu - dostałam naprawdę sporo fotografii :).
Mam jedynie jedną uwagę, o którą prosiłam już kiedyś - jeśli wysyłacie prace, wysyłajcie ją jedną. Kilka osób wysyłało wiele zdjęć, a jak już wspominałam w zasadach przy kwietniowych konkursach: "Proszę o (...) wysyłanie jednej pracy na dany konkurs - sami musicie zdecydować co chcecie wysłać, nie ma potrzeby wysyłać kilku prac, żeby oceniający wybrali jedną z nich. Więc szybka decyzja i wysłanie jednej pracy, żeby każdy miał równe szanse. ". Podsumowując - tym razem wybrałam jeszcze prace z nadesłanych zdjęć, ale następnym razem starajcie się o tym pamiętać. Znacznie ułatwi mi to sprawę z ocenianiem :).
Przejdźmy do zdjęć!

Agitajula:


Ewusahfli:


Oczywista:


Juliadrzy:


Wskotka:


Stellamyszka:


Wojtaris:


Kociamiocia:



Wszystkie prace bardzo mi się podobały. Miło widzieć taką różnorodność gatunków - od mleczy do drzew, a nawet kwiatów doniczkowych. Pojawiły się nawet (o ile się nie mylę) jedne sasanki. To chyba najbardziej urocze kwiaty jakie znam :3. Oczywiście tuż po chabrach i polnych makach. Niestety Pan od sasanek ma już najwyższą rangę możliwą do zdobycia za muszle, więc nie może dostać nic więcej. Ale doceniam to, że tworzycie prace nawet jeśli macie już wszystko :). Główną nagrodę postanowiłam dać Juliadrzy, za przepiękne różowo-białe kwiaty na drzewie (daję 90%, że to magnolia!). 
Dziękuję wszystkim za udział i życzę miłego dnia!


6 komentarzy: