wtorek, 26 kwietnia 2016

Wyniki konkursu "Kwietniowa Moda"

Ostatnie wyniki kwietniowego konkursu - jedne z najbardziej wyczekiwanych czas rozpocząć! Spójrzmy jakie cudne kreacje stworzyły myszki z Morskiej krainy :).


Juliadrzy:




Agadracaxdxd:


Wskotka:

Haczykxd:


Myszkaya:


Ewusahfli:


Co mogę powiedzieć? Jestem zauroczona tymi pracami! Wykazaliście się niesamowitymi zdolnościami do tworzenia strojów i mody ogółem. Każda kreacja miała w sobie coś, co przykuwało uwagę. Cieszę się również z tego, że uczestniczyły myszki z Ekipy Plemiennej oraz te, które mają już najwyższe rangi za muszle - tworzycie prawdziwe perełki dla samej radości z tworzenia, co jest godne podziwu :). A więc zostały cztery prace, które mogły wygrać (po odjęciu już osób, które mają max muszelek). Miałam naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Długo zastanawiałam się, która z nich najbardziej mi się podoba i nie mogłam się zdecydować. Ostatecznie zdecydowałam, że zwycięży praca.. Myszkayi! Zwiewna wiosenna sukienka, wianek z kwiatów i urocza zawieszka na ogon zachwycają swoim wyglądem. Gratulacje i dziękuję wszystkim za udział!

Muszle zostaną dopisane w okolicach godziny 21.
Modliszka



8 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie stroje i dziękuję!
    ~Myszkaya

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie swoje zadanie najlepiej wykonały Wskotka i Myszkaya, więc wynik jest jak najbardziej zasłużony.

    Gratuluję!

    ~S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! <3 A praca Wskotki ach.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca Wskotki jest cudowna *-*
    Ale wygrana jak najbardziej zasłużona.
    ~pewien członek plemienia

    OdpowiedzUsuń
  5. czy tylko ja przeczytałem ewa zamiast ewu ? xD

    OdpowiedzUsuń