sobota, 16 kwietnia 2016

Wyniki konkursu "Dzień Ziemi"

Zanim przedstawię wyniki, przypomnę opis konkursu:
"A tu mamy coś dla twórców map. Jak wiecie w tym miesiącu wypada Światowy Dzień Ziemi, dlatego wypadałoby na tę okazję stworzyć jakąś mapę, która pokazywałaby zagrożenia dla naszej planety. Może to być cokolwiek - pożar w lesie, wyrzucanie śmieci wszędzie gdzie popadnie czy nawet wycieki ropy naftowej do wody. Taka forma pouczenia innych, czego powinni unikać, żeby nie zanieczyszczać środowiska. Wystarczy wysłać kod do gotowej mapy, a jeśli ktoś ma ochotę, może też podrzucić screen."
A więc sprawdźmy jak z tym zadaniem poradziła sobie Morska Kraina :).

Haczykxd (@6612703):


Juliadrzy (@6612403):


Theaniatv (@6629390):


Tutaj przy mapie Ani mam jedną uwagę, którą już pisałam na prywatnych wiadomościach, żeby następnym razem robić mapę całkiem samodzielnie, a nie z koleżanką i to na jej koncie. Piszę to również tutaj, żeby poinformować, że o tym po prostu wiem i widziałam nick przy mapie. Następnym razem proszę o całkowitą samodzielność, a jako że to pierwszy taki przypadek w plemieniu, pracę jeszcze przyjmuję. Kolejne jednak będą już dyskwalifikowane.

Oczywista (@6609499):


Trudno mi było wybrać zwycięzcę. Wszystkie mapy były naprawdę pomysłowe i w każdej można było znaleźć coś, co uświadamia nam jak ważna jest ochrona środowiska oraz fauny i flory naszego najbliższego otoczenia. Mapki łapią za serducho i skłaniają do refleksji. Postanowiłam, że każdy dostanie po 5 muszli, żeby jakoś wyraźniej zaakcentować to, że planeta na której żyjemy jest naszym domem i powinniśmy o nią dbać. A osoby, które stworzyły takie mapy na pewno mają tego świadomość i nie niszczą jej. Mam nadzieję, że się nie mylę, prawda? :)

Dziękuję wszystkim za udział, nagrody zaraz dopiszę.
Modliszka


3 komentarze: