piątek, 1 kwietnia 2016

Przegląd strojów na kwiecień

Świeżutki przegląd modowy autorstwa Wojtarisa. Zapraszamy :).

,,- Nie zdążę! - Krzyczy Wojtaris - Jedyne co mogę zrobić to wysłać im projekty strojów. Może uda się im je zrobić. Oby Modliszka mnie nie zabiła!!''

Kolekcja strojów pt. ,,Dzień Świętego Patryka cz.2''.

Morska Koniczyna


Oto strój morska koniczynka.Iż żyjemy w wodzie może nam się koniczynka zabarwić więc z tąd ten efekt.Jedyny co w tym stroju nie pasuje to futerko.Myślę ,że admini dodają jakieś morskie futro ;).

Niestety ,lecz to wszystkie stroje które udało mi się zaprojektować z tej kolekcji.Zatem przejdzmy do innej.

Ktoś powiedział ,że moje stroje nie mają ,,stylu''.
Może jak zobaczy te stroje to zmieni zdanie :P.

Kolekcja strojów pt. ,,Dwu kolorówki''

,,Lisi Łowca''


Lisi Łowca to kolejny strój który postanowił stworzyć.
Ma on pokolowanego nietoperza ,jak i włosy na kolor pomarańczowy KOD: ED9C00.
Łowieckie kolczyki i chustę na szyje na kolor jego brzuszka KOD: F3EBD4.
Myślę ,że ten przebiegły jak i ładny strój wam się podoba :).

,,Panna Zebra''


Kolejny strój jaki stworzyłem nazywa się Panna Zebra.
Futerko zeberki idealnie łączy się z elementami jej ubrania.
Opaska na głowę, jak i jej waleczna błyskotka na ogonie mają kolor czarny, lecz ten czarny podchodzi troszkę pod szary. KOD: 342D23
Natomiast włosy w kolorze białym. KOD: EFEBE0

,,Za dużo sera''


Komu wydaje się ,że ta myszka zażyła narkotyki XD.
Lecz nie!Ona zjadła za dużo sera.Był on za bardzo dojrzały i teraz ta myszka jest tak jagby po narkotykach XD.
Oto kolory jakich użyłem!
KOD: FF7B23
KOD: FAEED4


Myślę, że stroje się podobają. Mam do was prośbę piszcie w komentarzach czy wam podoba i czy robię postępy z tymi strojami.

Do zobaczenia na razie!


7 komentarzy:

  1. Jagby co to ja to Modliszce wysłałem 31 marca tylko zapomniała wżuć.Taki Prima Aprilis z jej strony XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Modli, a co z tą zabawą ,,kolorki"? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszelki za "kolory" na utility sojuszników z Cis0wianki wpisałam już do spisu. Postu nie będę robić, nie chciało mi się pstrykać screenów xD.

      Usuń
    2. Mi też się nie chciało, hehehe ;-)

      Usuń
  3. "Kolekcja strojów pt. ,,Dzień Świętego Patryka cz.2''."

    Nie rozumiem co ma Panna Zebra i Lisi Łowca do dnia Świętego Patryka, ale chyba tak miało być. Mi się podoba pierwszy strój, jest taki dziwny, ale specyficzny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już druga kolekcja, zacytuję: "Kolekcja strojów pt. ,,Dwu kolorówki'". Dlatego nie były już związane z Dniem Świętego Patryka ^^.

      Usuń