środa, 30 marca 2016

Wyniki konkursu "Wkrótce Wielkanoc"

Tak jak pisałam już w wiadomości powitalnej w plemieniu - wyniki ostatniego konkursu trochę później niż zwykle, z powodu mojego wyjazdu na święta wielkanocne. Cieszę się, że zaczekaliście :).
Nie dostałam wielu prac, ale rozumiem - porządki przedświąteczne zajmują sporo czasu.

Haczykxd:


Wielkiogur:


I druga strona czerwonej pisanki;


Od autora: A ta biała pyszna hihiihi

Ponieważ dostałam dwie prace, to obaj autorzy - Wielkiogur i Haczykxd dostaną po 5 muszelek. Podoba mi się pomysł Haczyka na dorobienie do rysunku uszu i nosa z plasteliny. Wyszło to bardzo uroczo. Ogur z kolei zrobił wiele ozdób dookoła, dzięki czemu jego praca bardzo cieszy oko paletą barw (czy na tej czerwonej pisance to nie moja myszka przypadkiem? :D).
Gratulacje!

Konkursy kwietniowe pojawią się dzisiaj lub jutro. Trzymajcie farby i kredki w pogotowiu!
Modliszka


3 komentarze:

  1. Ja miałem robić ,ale wiecie leniuch ze mnie XD.
    Ale też nie miałem za bardzo czasu bo wiecie,Święta1

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie miałaś to być ty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. :) Nie mogę się doczekać konkursów na kwiecień. ^^

    OdpowiedzUsuń