niedziela, 20 marca 2016

Szukanie sera - kolejna edycja

Dzisiaj odbyły się kolejne zawody organizowane przez Wielkiegoogura w poszukiwanie sera. Z jego również pomocą piszę ten post, bo nie zdążyłam na początek i wpadłam na sam koniec zabawy.



Zadaniem jak zawsze było odszukanie serka i znalezienie nory. Pierwsze trzy osoby zostawały nagrodzone muszelkami po kolei za pierwsze miejsce - 4, za drugie - 3, a za trzecie 2 muszle.

Zwycięzcy:
1 mapka : Gozdal, Ilovehors, Sokowifuffka
2 mapka : Myszka001, Sokowifuffka, Shuoku
3 mapka Xxoliwiaxd,Wojtaris, Sokowifuffka



Uczestnicy (nie licząc już zwycięzców, Nereid i organizatora):
Haczykxd, Japek121, Mdjhdc, Ewusahfli, Ilovehors, Kruwkaq, Wojtaris, Karixmalamys, Anastaziaq, Ferreromouse, Juliadrzy, Xxoliwiaxd, Oczywista, Werciaala, Wikio00, Lillialili, Julaioliwia.

Dziękuję za udział w imieniu całej ekipy plemiennej i oczywiście Pana Organizatora :).

3 komentarze:

  1. Tym razem się nie spóźniłem :D.
    Było bardzo fajnie ,lecz krótko ale myślę ,że kiedyś będzie więcej mapek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałem nad większą ilością mapek bo skarbiec będzie pusty! No chyba ze modli się zgodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie ja też tam byłam :(

    ~Agitajula

    OdpowiedzUsuń