piątek, 25 marca 2016

Wielkanocne zabawy

*z góry pragnę przeprosić za brak screenów, zrobiłam jeden, a potem okazało się, że się nie zapisał D:*
Dziś postanowiłam urządzić poszukiwania złotych jajek.
Były 2 mapki. Pierwszą rundę wygrała Theaniatv, natomiast drugą - Mdjhdc.
Następnie włączyłam 3 rundy #Cheesehunter. Potem zostało przegłosowane, że włączymy #Ratapult, którego rundy były dwie.
Zwycięzcy: Stellamyszka, Theaniatv, Brindla, Haczykxd, Oliwus, Galaxykotek, Wielkiogur.
Uczestnicy: Anastaziaq, Mdjhdc, Oliwus, Muuufinkaa, Marta1918, Kruwkaq, Brindla, Myszaraaaa, Gwenokunga, Ilovehors, Wielkiogur, Karixmalamys, Wasylonek, Haczykxd, Dianlie, Galaxykotek, Stellamyszka, Xszamanboomx, Miaukaa, Sokowifuffka, Juliadrzy, Drawiepie, Al0y, Lodzikrem, Wikio00, Wikiodi, Theaniatv.
Jeśli kogoś pominęłam, upomnijcie mnie. Pogubiłam się trochę w tym dużym gronie, hehe. 
Życzę Wam Wesołych Świąt Wielkanocnych! 

4 komentarze: