środa, 16 marca 2016

Wyniki konkursu "Wiosenna mapa"

Nie mam dziś weny na dłuższe wstępy, dlatego prawie od razu przejdziemy do prac. Jedyne co dopiszę to to, że na zdjęciach pokazane są fragmenty map - jeśli ktoś chce obejrzeć je całe, może skopiować kod i uruchomić w chatce :).

Miaukaaa (@6508186):


Lodzikrem (@6579329):


Od autorki: trudno zrozumiec ale o co w tej mapie chodzi?
na pierwszy rzut oka widac rozkwitające drzewa i trawy ale dalej jest tajemnicza jaskinia.
w jaskini znajduje sie kilka kul kontrolujących pogode 
jaskinia nawiązuje do rangi - pani jeziora

Haczykxd (@6559418):


Wojtaris (@6580188):


Myhapl (@6578642):


Oczywista (@6571604):


Od autorki: Ta mapa jest skomplikowana, trzeba wiedzieć, jak ją rozwiązać. Prezentowana mapa jest ciężka do rozwiązania.

Xxoliwiaxd (@6565805):


Theaniatv (@6580016):


Kotektasiu
 (nie dałam rady odczytać kodu i niestety przyjrzeć się mapce, maleńkie to zdjęcie wyszło :<):


Wielkiogur (@6554877):


Anastkamysz (@6558698):


Ale Wy macie talentów! Nie dość, że świetni pisarze i poeci, to jeszcze mapy potraficie tworzyć :D. Każdą sobie obejrzałam. Kilka razy myślałam, że już mam zwycięzcę - ale przy kolejnej pracy czekały mnie coraz to nowsze niespodzianki! Jedna mapa była dla mnie naprawdę imponująca - zawierało się w niej wiele oznak wiosny i była naprawdę pomysłowo wykonana. A jest to mapa gracza.. Xxoliwiaxd! Znalazło się na niej miejsce dla bociana, topniejącego śniegu, kwiatów, wiewiórki, wschodzącego słońca, uciekających w dal chmur i lecących (dosłownie!) ptaków. Coś pięknego, dla takiego żołtodzioba w mapach jak ja, to wręcz niemożliwe to zrobienia xD.
Dziękuję wszystkim za udział!


3 komentarze: