niedziela, 5 lipca 2015

Zakończenie tygodnia Wakacyjnego w Morskiej Krainie

Dzisiaj odbył się ostatni dzień tygodnia wakacyjnego w naszym Plemieniu. Mało myszek było online, wkońcu są wakacje i nie każdy siedzi przed komputerem. Większość myszek to były myszki z CIS0WIANKI, od naszych sojuszników. Bylo około 10 myszek, z czego 7 z CIS0WIANKI.



Impreza była przednia. Świetnie się bawiliśmy dużo sie smialismy. Najlepiej bawiło się z Kiniąpysią. 
Było dużo piosenek, wszystkie wybierane przezemnie więc mi sie podobało nie wiem jak innym, ale zabawa super. Zapamiętam ją na długo :D


Impreza trwała długo, były równiez minigry i super zabawa, na długo zapamiętam ten dzień. Dziękuję wszystkim za udział. A teraz, to co zdobyliście:

Anastaziaq (Wodorost)- ranga Meduza
Xdoliwiaxd (Meduza) -  ranga Syrena
Thesaphusia (Wodorost) - ranga Meduza


Rangi już dawno dostaliscie, więc to tylko formalnośc. Dziękuję wszystkim za udział w tygodniu wakacyjnym. Mam nadzieję, że jeszcze uda się to powtórzyć, pozdrawiam Chaikall.

2 komentarze:

  1. A kiedy wyniki konkursu na rysunek szamana plemiennego Gersimi ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogłam być na długo, bo nie miałam internetu, ale załapałam się na zdjęcie, zawsze coś. :D


    ~Wikkiaxd

    OdpowiedzUsuń