sobota, 18 lipca 2015

Wyścig

Wasylonek: Dnia 18.07.2015 odbył się konkurs w chatce plemiennej. Celem było jak najszybsze ukończenie mapki. Nagrodą było parę rzeczy z ekwipunku. Udział brało 5 myszek, Pyszczak, Gersimi, Engishpolis, Flyquest i Ewusahfli. Zwyciężył Pyszczak, drugie miejsce zajęła Ewusahfli i na podium załapał się też Flyquest. Gratuluję im zajęcia pierwszych trzech miejsc. Po konkursie mieliśmy zamiar obejrzeć film, lecz nie mogliśmy dogadać się jaki obejrzymy.

Chaikall: Dziękuję, że Wasylonek zorganizował konkurs, mnie niestety nie mogło być. Pyszczak dostaje 6 punktów, reszta po 3 punkty za udział. Jeszcze raz dziękuję. Informacja do Praktykantów. Do jutra jest czas na zorganizowanie czegoś w plemieniu,  jutro jakis praktykant odpadnie - to do osób które jeszcze nie organizowały.

Jeżeli ktoś ma screeny z mojego wczorajszego ślubu, niech mi wysle, bo miałem takie lagi, a żadnych nie zrobiłem i przez to nie moge zrobić posta ze ślubu xD

1 komentarz: