czwartek, 9 lipca 2015

Circuit i impreza

Dziś wieczorem odbył się konkurs circuit. Puściłam jedną mapkę, myszka która pierwsza ukończyła trasę to Muzycznamysz. Otrzymała ona półrangę, lecz miała je już dwie, więc otrzymała rangę meduza. Liczba myszek wahała się między 5-7. Kilka ss z konkursu:


Gratulacje!


Tuż po konkursie odbyła się impreza. Liczba myszy znów wahała się, tym razem między 9 a 12.
Myszek z naszego plemienia było około 3-4, reszta to myszki z plemienia CIS0WIANKA.
Wszyscy dobrze się bawili, myszki puszczały różne muzyki. Oto kilka screenów z naszej zabawy:




Atmosfera była dość miła i przyjemna.
O najróżniejszych tematach dyskutowaliśmy na chacie,
zarówno tych śmiesznych czy bezsensownych.
Impreza trwałaby dłużej, lecz musiałam kończyć, dlatego napisałam, że impreza kończy się o 21:00, i o tej godzinie wyszłam. Myszki zostały w chatce, lecz co się działo później - nie wiem.
Mi osobiście się bardzo podobało, na pewno na długo zapamiętam tą imprezę!

1 komentarz: