czwartek, 2 lipca 2015

Dzień IV Wakacji Plemiennych - Dzień z Sojusznikami


Dzisiaj miał odbyć się w plemieniu konkurs lub impreza wakacyjna... jak codziennie w tym tygodniu. Gdy wszedłem był bug. Byłem w plemieniu tylko ja i Myszkaya. Naszczęscie na roomie zobaczyłem kilku naszych współ plemieniowców.  Odrazu za pomocą inv zaprosiłem ich do naszej chatki plemiennej i oni wiedzieli o bugu. Zaprosilem jeszcze szefową naszych Sojuszników, a ona za sobą kilka osob z CIS0WIANKI. I tak wyszło że liczba myszek na dniu wahała się od 10 do 14 myszek.


W końcu wpadliśmy na pomysł, że będzie to quiz między plemienny z wiedzy o Staffie i Plemionach na transformice. Uczestnicy: Wombacik, Lisiarax, Wskotka, Kisieleqqq, Kngapysia, Myszkaya, Korrisse, Xxoliwiaxd, Liwiac i Egzysx.


Kto nie zgadł ten odpadał. To finału doszli Egzysx, Myszkaya i Wskotka.
 Zwycięzcą, co oburzylo niektórych została Wskotka i otrzymała wyższą rangę, natomiast Myszkaya za 3 miejsce dostała pół rangi. Pózniej przenieslismy się do CIS0WIANKI i tam tez odbył się Quiz, niestety tam byłem mniej aktywny i nie wiem jak to się do końca potoczyło.
Dziękuję za udział w dniu.



3 komentarze:

  1. Nie zostałam wymieniona w uczestnikach, a brałam udział ^-^
    Piszę się niektórych*, a nie "nie których".

    A potoczyło się tak, że najdalej doszła Myszkaya (z waszego plemienia) lecz wyszła. Wygrała Kingapysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobrze wiedzieć błąd poprawię, a Ciebie dopiszę :)

      Usuń
  2. Zapomniałeś o Wasylonku, on też brał udział.

    OdpowiedzUsuń