piątek, 31 lipca 2015

Morskie konkursy na sierpień

Nowy miesiąc, nowe konkursy plemienne! :)
Uwaga! Można brać udział we wszystkich konkursach, nie ma ograniczenia.

1. Przygoda morskiej myszki - wyobraź sobie, że pływasz w oceanie. Jakie przygody mogły Ci się przytrafić? Napisz jeden dzień ze swojego podwodnego życia. Czekamy na Wasze historie z niecierpliwością.
Czas do 16 sierpnia

2. Deszczowy poranek - szykujesz się na piękny, letni dzień na plaży, ale plany zostają zniweczone przez złą pogodę. Narysuj na kartce lub w programie graficznym jak Twoja myszka spędzi pierwsze godziny nowego dnia w czasie deszczu. A może ulewa nie powstrzyma jej przed wyjściem na dwór? Wszystko zależy od Twojej wyobraźni!
Czas do 20 sierpnia

3. W plątaninie wodorostów - potrafisz tworzyć mapy? To coś dla Ciebie! Stwórz mapę przedstawiającą dno morza. Wodorosty, muszle, piasek, a może nawet ukryte skarby - sam pomyśl co możesz dodać.
Czas do 21 sierpnia

Za udział w konkursach można otrzymać punkty do punktacji plemiennej.

Prace tym razem proszę przesyłać na skrzynkę forumową z Transformice do mnie - Modliszki.

Przypominam, że nadal czekamy na bigarty - nadal można je tworzyć.


9 komentarzy:

  1. Modliszka i Chai. Mam coś Wam do powiedzenia o Egzysx.

    Tak więc Djlilixd jako, że prezydent może robić ankiety to zrobiła dla żartów o kotletach, jakie są ulubione kotlety. A to panna Egzysx wzięła to na poważnie (nienawidzi Djlilixd) i na Cafe postanowiła "ośmieszyć", niee, to złe słowo. Wyzwać od idiotów na Cafe. Jako dwie (jedyne) Bernadka i ja (Wikkiaxd) odezwałyśmy się, że nie powinna się tak wyzywać. Zrobiła się afera, oczywiście. Egzysx się zdenerwowała i zrobila tak : Dała Jelonekowi wodza -> odeszła -> wyszła -> weszła -> i znowu była wodzem, ok. Ja już wcześniej z Bernadką odeszłyśmy do innego plemienia. Okey, ale nie jest miłe jak się kogoś wyzywa na Cafe. Bym napisała więcej, jak ktoś by chciał to zapraszam do mnie na szept. Na razie tylko jednego screen'a zapisałam, dlatego Wam pokażę, ale jeszcze dodam, że Bernadka z Egzysx prowadziła rozmowę na forum. Tak więc już daje screen'a :
    http://imgur.com/G7hlpVf

    I jedno pytanko : Za co jeszcze ją lubicie...?

    ~Wikkiaxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam przy tym, więc nie bardzo mogę ocenić sytuację. Fakt faktem, że Egzysx mogła się odrobinę zdenerwować na Djlilixd za tę ankietę, ponieważ prezydent ma za zadanie przeprowadzać głosowania o rzeczach związanych z grą, żeby podrzucić administratorom dobre pomysły co w Transformice polepszyć. A kotlety chyba nic nie pomogą w ulepszaniu gry :p

      Usuń
    2. Nie żeby coś Modliszko, ale nie warto sobie zawracać nią głowy. Próbuje tylko zniszczyć CIS0WIANKĘ jak i mnie, ale ja ją ignoruje ;))

      Usuń
    3. Jakbym chciała niszczyć Cis0wianke to bym pisała : "Cis0wianka jest do dupy", lub na Cafe "Egz to idiotka".

      Usuń
    4. Ale robisz to, wypisujesz bzdury na moim blogu plemiennym. Na czacie, który jest na blogu.

      Usuń
    5. Mhm, okej. Jak tak bardzo chcesz to mogę odejść z TFM. Mam nadzieję, ale bardzo Cię to ucieszy.

      Usuń
  2. Można wziasc udział w kilku konkurencjach? 8)
    - Elomordelo

    OdpowiedzUsuń