czwartek, 16 lipca 2015

Konkurs Bialejszczaly + Impreza i konkurs w chatce.

Melduję imprezę!


Dzisiaj (2015-07-15) w godzinach 14:50-15:17 odbyła się zabawa. Nie było nagród, tylko zabawa.
Na początku odbył się deatchmatch. Zimnamysza wygrywała wszystkie rundy, lecz pod koniec Wasylonek zbił ją kulą i wygrał.
Później odbył się circuit. Pierwszą mapę wygrałam ja, Bialaszczala, drugą Wasylonek, Przy trzeciej pędziłam by być pierwsza, lecz niespodziewanie z nikąd Wskoczyła Wskotka! Czwartą mapę także wygrała Wskotka, lecz napisze też, że przy bodajże drugiej mapie mi się nudziło więc zaczekałam przy norce 8) Atmosfera była miła.
Sawcake, Wasylonek i Zimnamysza dostają po 4 punkty za udział w tych zabawach, Bialaszczala 8 za organizacje.
16.07, czyli dzisiaj odbył się konkurs wiedzy ograch Atelier801 i ich wodzach. Za kazdą dobrą odpowiedz były 2 punkty do punktacji. Udział brało tym razem tylko nasze plemię. Oto lista uczestników i ile punktów zdobyli:
Ewusahfli 10
Pyszczak 3
Muzycznamysz 12
Titolkaxd 7
Xxoliwiaxd 6
Kruwkaq 3
Anastaziaq 4


Dodatkowo każdy dostaje 4 punkty za udział w konkursie. Dziękuję za przybycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz