niedziela, 16 października 2016

Wyniki konkursu "Kasztan gigant!"

Popatrzmy jakie kasztany znalazły morskie myszy. Ciekawe, który z nich zostanie wybrany do zasadzenia w pałacowym ogrodzie? :)

Szamankakox:

Około 3,5cm
Malinapuding:

Około 4,5cm
Mspweramsp:

Około 3,5cm
Majcioch:

Około 3,5cm
Jak widzicie - mamy zwycięzcę! Malinapuding znalazła 4 i pół centymetrowego kasztana! Przy okazji też uroczo go ozdobiła :). Dzięki wszystkim za udział i zapraszam do kolejnych konkursów. No i powodzenia w evencie halloweenowym!

Modliszka

7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygranej! Jak zobaczyłam te słodkie ozdoby na kasztanie, od razu mi się spodobało ^^
    Jeszcze ten charakter pisma *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba coś z moją pocztą jest nie tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wysyłasz prace osobno? Każda w nowej wiadomości? Wielokrotnie zaznaczam, że stare konwersacje zdarza mi się usuwać, więc jeśli to jest przyczyną braku Twojej pracy, to polecam na przyszłość wysyłać je pojedynczo. Albo w temacie zaznaczać "Prace na cały miesiąc jakiśtam". To załatwi sprawę ;)

      Usuń
    2. No ok :/ Ale jeszcze raz sprawdzę

      Usuń
    3. Wysłałem osobno przed konkursem z butami, więc nie wiem czemu nie ma.

      Usuń
    4. Hmm.. Może w takim razie przypadkiem gdzieś mi zwiała. Wiesz co, mam pomysł - gdy będziesz wysyłać pracę, to napisz mi w grze, żebym od razu sprawdziła czy doszła. To wtedy będziemy mieć pewność, że jest ^-^.

      Usuń
    5. No ok ale poswiecilem na to sporo pracy bo w moim wieku nie szuka się już kasztanów trudno.

      Usuń