środa, 5 października 2016

Moduły u wujka Wojtarisa

Jestem biednym myszkiem i zapomniałam wstawić relację z modułów Wojtarisa, którą wysłał mi 2 października, przepraszam za moje zapominalstwo :(. Muszelki zaraz dopiszę!

Witam!
Gdy weszłem do gry, zauważyłem, że myszki starsznie proszą Migotke o moduły. Jako iż Migotce się nie chciało ja postanowiłem, zrobić moduły (zła Modli). Na początek urządziliśmy Deathmatch. Były trzy rudny. Myszki walczyły zawzięcie, lecz trzy razy wygrała Szamankakox. 
Potem zagraliśmy #keyhunt. Pierwszą runde wygrała Ellliiisse, potem Piotrekaga. Ostatnie dwie rundy wygrała Ellliiisse.

Uczestnicy:

Ellliiisse
Szamankakox
Mspweramsp
Panna_Migotka
Piotrekkaga
Malinapuding
Xszamanboomx
Loveszczurki
Wojtaris
Juliadrzwi

Dziękuje, za przyjście na modułki.
Nie są to ostatnie Moduły w moim wykonaniu B) XD
Trzymajcie się-
Wojtaris

5 komentarzy:

  1. dziękuję za mój poprawny nick XD
    juliadrz(w i I zamiast tego Y na końcu)y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, nie chce nic mowic, ale oni ciebie przezywają

      Usuń
    2. To, że Juliadrzy ma przezwisko to chyba nie, że ją wyzywamy. Nie słuszałem aby skarżyła się na to więc co za problem. A po za tym kim jesteś?;-)

      Usuń
  2. nie skarżę się bo to bardzo śmieszne w szkole mam gorsze przyzwisko i jestem już przyzwyczajona do juliadrz(wi)y
    wasze najkochańsze drzwi<3333

    OdpowiedzUsuń