wtorek, 11 października 2016

Gra planszowa i krzesełka

Tak jak było zapowiedziane, dzisiaj o 17.00 razem z Szamankakox (tak właściwie to ona odwaliła całą robotę) zrobiliśmy grę planszową. Polegała na tym, że zadawaliśmy pytania na temat naszego plemienia oraz naszych sojuszników. Osoba, która jako pierwsza odpowiedziała dobrze poruszała się do przodu o od 1-3 pól w zależności od trudności pytania. Na planszy pojawiały się także specjalne pola, takie jak bonusowe pytanie lub dodatkowy ruch o jedno pole. 



W grze brali udział: Myszkaya, Adriantal, Ellliiisse, Minkay, Zephyraxx, Kinia006, Olalittle, Buunioo, Piotrekaga. Pierwsze miejsce zajął Adriantal, jako druga do końca dotarła Minkay, a trzecia Ellliiisse.

Po grze planszowej zagraliśmy w dwie rundy krzesełek. W pierwszej rundzie wygrała Minkay, a w drugiej Myszkaya. 



Dziękuję za przybycie wszystkim uczestnikom. Podziękowania także dla Modliszki i Dianlie za pomoc w wymyślaniu pytań. Gra planszowa trwała dosyć długo i wywoływała wiele emocji, ale mam nadzieję, że wasze nerwy są w dobrym stanie. :D ~ Wasylonek

4 komentarze:

  1. A ja ?
    ~Piotrekaga

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym był człowiekiem, jakim byłem 2 miesiące temu przyczepiłbym się, że konkursy to plagiat pomysłów z innych plemion, ale teraz to już inna bajka.

    Ostatnio zacząłem myśleć nad plemionami w grze, jakie są i w jakim kierunku się kształtują i tak szczerze to miło mi, że zrobiliście krzesełka, bo w moim plemieniu były one już na początku 2015. Miło mi, bo czerpiecie konkursy z tych starszych plemion. Mam nadzieje, że ktoś zrozumie co mam na myśli. Pozdrawiam i powodzenia w dalszym rozwijaniu się! :D

    OdpowiedzUsuń