czwartek, 6 października 2016

Wieczorne moduły!

Hejka! Dzisiaj wraz z faktami na TVN wystartowały moduły w chatce! Były 3 rundy #keyhunt, 4 rundy #deathmatch, 2 rundy #pewpew i 2 rundy #ratapult.

Uczestnicy: Honoratka, Minkay, Juliadrzy, Mylusi, Szamankakox, Majcioch, Rozafrozaxdd, Cytrynka100, Myszkaya, Piotrekaga, Lodzikrem

Zwycięzcy #keyhunt: Minkay, Minkay, Lodzikrem
Zwycięzcy #deathmatch: Szamankakox, Myszkaya, Minkay, Rozafrozaxdd
Zwycięzcy #pewpew: Myszkaya, Rozafrozaxdd, Myszkaya (w drugiej rundzie był remis, a ja nie miałem czasu więc postanowiłem dać muszle obu myszkom)
Zwycięzcy #ratapult:
Runda pierwsza - Lodzikrem, Rozafrozaxdd
Runda druga - Majcioch, Rozafrozaxdd, Lodzikrem, Cytrynka100

Zdjęć nie mam, bo nie chciały mi się zapisać :(
~Sokowifuffka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz