czwartek, 11 lutego 2016

Wyniki konkursu Walentynki w Morskim Świecie

Witajcie! Dzisiaj wyniki trochę później niż zwykle, mam nadzieję, że nikt nie poczuł się urażony. Waszym zadaniem było napisanie walentynkowego wiersza. Zobaczmy co trafiło do mojej skrzynki!


Kotektasiu:

Ktoś bardzo Cię kocha nie powiem Ci kto,
i myśli o Tobie nie powiem Ci co,
Lecz serce Ci powie za dzień za dwa
 że ta co Cię kocha to właśnie ja.

Wojtaris:

Na dole glony
Na górze morze
Morski ten związek
Z Mantrisem i Wojtarisem

OD AUTORA~Przepraszam ,że ,,Mantrisem'' ,ale nie było rymu do Wojtarisem.Mantris to modliszka w bakuganach.

Papyjo135:

Walentynki się zbliżają pary siebie w ten dzień
kochają raz dwa trzy całuj żonę dziś dawaj
jej prezenty małe brylanciki złote dawne.
Wszystkie dzieci się kochają w ten dzień
możesz pocałować dziewczynę śmiało.

Oliwus:

Moja kochana myszko,
Dla ciebie zrobiłabym wszystko!
Twoje piękne stroje
zachwycają serce moje!
Kiedy ciebie nie ma
Nie mogę wziąć sera!
Och, moja luba myszko niegruba,
Gdy cię widzę,
Ze szczęścia krzyczę!
Me myśli układają się w te słowa:
Kocham Cię i na zawsze bądź moja!

Dziewczynagg:

Pewna myszka zwana - Szyszka,
Umówiła się z Sosną.
Gdy ją zobaczyła - nagle się odwróciła.
Poklepała ją po igłach,
Później zrobiła z nich powidła,
Korę z niej pozdzierała:
Piękną sylwetkę bardzo przybrała!
Potem tupy usłyszały,
Przerażone , powiedziały:
- Co się dzieje? Co się dzieje?
- Nie wiem Sosno, coś się chwieje..
Nagle sosna jest na ziemi.
- Ależ myszko! - Rzekła Sosna - Odrosnę, gdy będzie wiosna.
Myszka położyła kwiatek i pocałowała Sosnę w korę, później dała jej pierścionek i dopiero miała żonę!

Kociamiocia:

Moja kochana, dzisiaj wczesnie wstala. 
Umyla lapki i poszla zbierac serki. 
W tym czasie jeszcze mocno spalem, gdy nagle mnie mysl taka milosna ogarnela, 
pomyslalem o niej, o mojej dziewczynie, ktora taka piekna, ciezko pracuje. 
Wiec poszlem za nia i powiedzialem jej ,ze o niej myslalem i ,ze ja bardzo kocham 
,ze nigdy jej nie zostawie i ,ze bede ja wspieral ,ze bede jak jej Ksiaze z bajki...

Wielkiogur:

Walentynki w morskim świecie,
chyba sami dobrze wiecie,
że Modliszka i Wojtaris pod kominkiem sobie siedzą,
a Fileczka i Wielkiogur pyszne lody jedzą.

Wasylonek, Agacina i Pyszczunio już się szykują,
Bo na dyskotece dziś balują,
Pyszczuni poznał Pyszczunie i razem glony obserwują,
dziś tak pięknie się malują.

Tak Walenty nam minie,
A sądząc po ich minie,
Świetny nastrój nie wyginie :)

Kaarolka:

W Morskiej Krainie, czas wolno płynie.
Ryby się kochają, nie unikają. :)

Fileczka:

,,Życie bez szczęścia, 
to szare życie.
Kwiat bez kolorów,
i księżyc o świcie...
Dnie zaś pochmurne,
i zimy bez śniegu...
Las pusty, bez drzew,
tygodnie wciąż w biegu...
Świat zawsze zadziwia,
czas leci do przodu. 
Naturę swą ukrywa,
od wschodu, do zachodu.
Szczęścia trzeba szukać,
każdy w inny sposób.
Niektórzy spełnienia,
sympatii różnych osób.
Ja za to miłości,
ty mi, a ja Tobie.
Już razem na wieki,
na starość i w grobie.
"Kocham!" krzyczą w sobie myszki,
radosne jak nigdy, rumienią się pyszczki,
w naszym morskim świecie,
pod okiem Modliszki.
W ten szczególny dzień
życzyć chciałam Ci,
szczęścia na zawsze,
do końca mysich dni!"

Lodzikrem:

Niebo się zaróżowiło,
chmury jak owieczki puszyste,
te słowa z mych ust
jak rzeka czyste.
I jak tu powiedzieć,
opisać, oznajmić,
że ja ciebie kocham,
serce me nie przestanie bić.
Na twój widok oka nie oderwę,
i nigdy z tobą nie zerwę.

Musiałam zdyskwalifikować pracę Theaniatv. Wiersz, który został do mnie wysłany był połączeniem kilku wierszy, które znajdują się w internecie. Nawet nic nie zostało pozmieniane, po prostu leciał jeden wiersz skopiowany za drugim. Proszę nie robić tego na przyszłość.

No, nasza Fileczka znowu wyskoczyła z najlepszym wierszem, nie da się ukryć xD. Niestety jako Nereida muszelek nie może dostać, ale doceniam trud włożony w tą pracę. Naprawdę masz do tego talent :). Nagroda w postaci pięciu muszelek wędruje więc do.. Lodzikrem! Gratulacje!

Wszyscy uczestnicy otrzymają zaraz należne dwie muszelki za wzięcie udziału. Zapraszam serdecznie do innych konkursów blogowych!
Królowa Mórz i Oceanów Amfitryta

6 komentarzy:

  1. no w końcu mi sie udało XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Modliszko a ja i mój wiersz? Wojtaris

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wiersze! Widać, że w naszym plemku są bardzo utalentowane myszki! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bjuti wiersze ~ Wasz ukochany Horsiak >:)

    OdpowiedzUsuń