niedziela, 21 lutego 2016

Wieczorne moduły z wiecznie nieogarniętą Fileczką.

Witajcie. Postanowiłam zorganizować dzisiaj moduł, bo dawno nic nie robiłam (czy tylko mi się wydaje, że zaczynam tak każdego posta? x'D). Zaczęliśmy od koszykówki, czyli #Basketball.




Zwyciężyła drużyna czerwonych. Składy wyglądały tak:

Wasylonek, Oczywista, Kruwkaq, Anastaziaq, Xszamanboomx,
Julaioliwia, Wojtaris, Kaspeczko, Mdjhdc, Wielkiogur, Hejserek.

Chciałam dodać muszelki także za strzały, lecz na końcu gry nie pokazała się mi tabelka. W zamian włączyłam drugą rundę, choć część myszek się skarżyła. Tutaj dzięki dużej przewadze znów wygrała drużyna czerwona.

Honoratka, Anastaziaq, Pyszczak, Xszamanboomx, Julaioliwia, Honoratka,
Wielkiogur, Mdjhdc, Hejserek, ja i Wojtaris.

Następny moduł to #Cheesehunter.




Wygrani:
1 runda - Kaspeczko
2 runda - Honoratka
3 runda - Honoratka
4 runda - Koochana
5 runda - Kaspeczko
6 runda - Wielkiogur


Na koniec puściłam moduł zwany #Circuit.




Odbyły się tylko trzy rundy.

1 runda - Pyszczak
2 runda - Pyszczak
3 runda - Kaspeczko


Moduły jak moduły, ale bardzo miło nie było. Nie zdawałam sobie sprawy, że o wiele bardziej cenicie sobie muszelki, niż zabawę. No cóż, co poradzę.

Pozwoliłam sobie ułatwić pracę Modliszki i podliczyć muszelki. Różnie je wyceniałam, przykładowo w drugiej rundzie koszykówki wygrani dostali mniej muszelek, bo mieli znaczną przewagę. Przejdźmy do rzeczy:

Anastaziaq - 6 muszelek
Kruwkaq - 4 muszelki
Hejserek - 1 muszelka
Wojtaris - 1 muszelka
Julaioliwia - 3 muszelki
Mdjhdc - 1 muszelka
Wielkiogur - 3 muszelki
Koochana - 2 muszelki
Wasylonek -  4 muszelki  chciałbyś :D
Kaspeczko - 4 muszelki
Oczywista - 4 muszelki
Xszamanboomx - 6 muszelek
Honoratka - 5 muszelek
Pyszczak - 5 muszelek
Mariksa - 1 muszelka
Ilovehors - 1 muszelka
Anniazpzu - 1 muszelka
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Trzymajcie się!
~ Fileczka

7 komentarzy:

  1. Nie zapominaj kto ci podsuną pomysł o tych modułach ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jest komenda żeby włączyć w chatce plemiennej gre uno? /Miśkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie? xdd

      Usuń
    2. Żeby to zrobić musisz spełniać wymagania:
      -masz 1000 zebranych serków (w profilu),
      -nigdy nie dostałeś bana za hackowanie,
      -mieć rangę z przywilejem 'Może wczytywać mapy (/np @kod).
      Jeśli je spełniasz w chatce plemiennej musisz wpisać komendę /lua. W okienku, które pojawiło ci się na ekranie musisz wpisać kod, który możesz znaleźć w internecie.

      Usuń
    3. aha ok, a później jak to usunąć/przerwać grę?

      Usuń
    4. Nie wiem. Chyba wpisujesz /lua i usuwasz wszystko co tam jest.

      Usuń
  3. Ej Filka dlaczego nieogarnięta???
    Nie jest to obrażające :)

    OdpowiedzUsuń