poniedziałek, 1 lutego 2016

 Cześć! Dzisiaj o godzinie 17:50 zwołałam trochę myszy do chatki na trochę zabaw. Na czacie zapytałam na co mają ochotę, padło sporo odpowiedzi, lecz wybrałam Pewpew, Keyhunt i Basketball.
Pewpew i Keyhunt były po trzy rundy, Basketball zaś jedna.

Uczestnicy: Agadracaxdxd, Rgregrgwwsvv, Papyjo135, Lodzikrem, Wskotka, Ilovehors, Wielkiogur, Kuba5000, Oliwus, Theaniatv, Anastaziaq,Honoratka, Fileczka, Drawiepie, Stayletx.
Jak widać było nas sporo, także jeśli kogoś pominęłam to najmocniej przepraszam, lecz nie pomyślałam i nie zapisałam uczestników kiedy byliśmy jeszcze w chatce, a pierwszym modułem był Pewpew, gdzie się dużo dzieje. :(

Zwycięzcy: Ewusahfli, Papyjo135, Ewusahfli, Ewusahfli, Oliwus, Oliwus, Wielkiogur.
Nicki pogrubione to zwycięzcy w Pewpew (jest ich czterech, ponieważ uznałam że gdy przeżyją dwie osoby to obie dostaną nagrody, gdy jednak przerwało więcej osób wtedy graliśmy kolejną rundę), a nicki pochylone to zwycięzcy w Keyhunt.


Kolejnym jak i ostatnim modułem był Basketball. Na początku jak wiadomo podzieliliśmy się w dwie drużyny.
Niebiescy: Wielkiogur, Oliwus, Theaniatv, Stayletx, Anastaziaq.
Czerwoni: Wskotka, Fileczka, Papyjo135, Drawiepie.
Każdy grał bardzo dobrze, choć ostatecznie zwyciężyła drużyna niebieskich.

Na koniec z osobami które dotrwały do końca zrobiłam sobie selfie. :D


Muszelki zostaną wpisane za kilka minut.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz