sobota, 6 lutego 2016

Sobotnie moduły

Jako, że dosyć długo nie urządzałam zabaw w chatce, postanowiłam dziś je zorganizować. :)
Myszki dawały różne propozycje co do modułów. W końcu zdecydowaliśmy, że zagramy w 3 rundy #Ratapult.
Kolejnym punktem zabaw był #Pewpew - tu również były 3 rundy. Na początku ciężko było wyłonić zwycięzcę - wiele myszek pozostawało na mapkach. Ale na szczęście później nie było już takiego problemu ^^
Uczestnicy: Anastaziaq, Szymeok, Drawiepie, Kociamiocia, Sokowifuffka, Dziewczynagg, Myszkamarzi, Loveszczurki, Ewusahfli, Wojtaris, Oczywista.
Zwycięzcy: Sokowifuffka, Anastaziaq, Ewusahfli, Ewusahfli, Ewusahfli, Dziewczynagg, Dziewczynagg, Myszkamarzi, Wojtaris, Szymeok, Anastaziaq, Kociamiocia.
Sporo muszli to będzie, hehe xD W Ratapulcie zapisywałam myszki, które weszły do norki ^^ Jeśli kogoś pominęłam, piszcie :) Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście.

2 komentarze:

  1. Mogę dołączyć do plemienia? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz 500 serków w profilu - jasne :) ~Drawiepie

      Usuń