wtorek, 16 lutego 2016

Wyniki konkursu Światowy Dzień Kota

Trzeci konkurs na miesiąc luty dobiegł końca. Był to drugi w tym miesiącu konkurs na stworzenie przebrania, co jest równoznaczne z tym, że był dosyć prosty :). Nie przedłużam, bo prac jest sporo i zajmą dużo miejsca. Kolejność przypadkowa:


Koceku:


Pyszczak:

Oczywista:

Lenanutka:


Wielkiogur:

Kotektasiu:


Lodzikrem:


Kruwkaq:


Gwenokunga:


Julaioliwia:
Jowitkao:


Hudhashdamio:


Nelakorni:


Sokowifuffka:


Agitajula:


Agadracaxdxd:


Ewusahfli:


Koochana:


Wojtaris:


Artimeczek:


Kaarolka:


Papyjo135:


Oliwus:


Adriantal:


No, to teraz przyłóżcie się tak do innych konkursów jak do tych z projektanta i będzie fajnie, haha xD. Nieźle się napracowaliście, jestem szczęśliwa, że tyle osób wzięło udział. Miałam problem z wyborem, na szczęście jedna z byłych Nereid, (jak ja to nazywam "Nereida Emeryt") była akurat online i pomogła mi się zdecydować, za co dziękuję :).
Pierwsze miejsce i pięć muszelek otrzymuje Kruwkaq! I nie łudźcie się - ten śpiący kotek z uroczo rozchylonym pyszczkiem wcale nie śni sobie czegoś ładnego - on knuje plan jak przejąć władzę nad światem! 
Wszyscy uczestnicy dostaną po dwie należne im muszelki za udział.

Amfitryta Modliszka

6 komentarzy:

  1. To ja chcę 15 truskawek za tamte konkursy co wygrałem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze po konkursach dodaję muszle - co miałeś dostać, to masz, więcej nie dostaniesz XD

      Usuń
  2. modli od kiedy dostajemy truskawki zamiast muszli? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kotek Kruwki gdy tak spi przypomina mi się tekst z jakiegoś serialu co brzmiał- Zniszcze Świat
    XD

    OdpowiedzUsuń