czwartek, 1 grudnia 2016

Dziękuję

Dziękuję wam wszystkim, za cudownie spędzony czas w Morskiej Krainie.
Wiem, że mogłem lepiej się przyłożyć do mojej roli nereidy, jednak zwykle nie miałem chęci.
Ostatnio nie mam nawet czasu by cokolwiek zorganizować, siedząc przy myszkach obok komputera leżały zamknięte książki do których później nawet nie zaglądałem, przez co oceny mi się znacznie pogorszyły. Uznałem że koniec tego i czas coś z tym zrobić.
Miałem zamiar odejść dopiero na samym początku stycznia, ale uznałem że nie ma sensu tego dłużej ciągnąć. I tak moduły zorganizowałem tylko kilka razy, choć miałem zamiar robić co kilka dni, jednak szkoła mi nie pozwalała.
Tak więc rezygnuję z rangi zastępcy wodza plemiennego.
Chciałbym podziękować Morskiej Krainie za wspaniałe zabawy i imprezy, cudownych członków plemienia, oraz za wspaniałą atmosferę.
Do zobaczenia!
~Sokowifuffka

6 komentarzy:

  1. Długo jakoś nie wytrzymałeś, ale każdy kiedyś musi odejść :)

    Powodzenia tam w życiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że już teraz odchodzisz D:

    Powodzenia w życiu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Blenderku, byłeś super Nereidą! W porównaniu ze mną to i tak często coś organizowałeś haha. Trzymaj się! Ale nie będę więcej się rozpisywać, w końcu nie umierasz xD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto mi teraz z angielskim pomoże? Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieee
    Nawet jak za często nie gadaliśmy, będzie mi brak ciebie :c
    Tak -1 nereid w plemieniu


    Ale zostajesz? ;-;

    OdpowiedzUsuń