czwartek, 1 grudnia 2016

Andrzejki w Morskiej Krainie!


Lubicie czary, wróżby i takie inne rzeczy? Bo wczoraj właśnie zorganizowałam Andrzejki w chatce :D

Uczestnicy: Szamankakox, Dianlie, Mylusi, Malinvanilla, Miaukaaa, Kinia006, Psujka9xd, Buunioo, Dragonkoxx

Najpierw oczywiście specjalnie zrobiłam mapkę na wróżby, aby nie było tak nudno, a oto i ona:


Były tam wróżby takie jak np.:

- Imię Twojej przyszłej partnerki/partnera,
- Jaki będziesz mieć zawód w przyszłości,
- Wróżenie przyszłości z kuli,
- Kubeczki, a pod nimi ukryta przyszłość, 
- Ile będziesz mieć dzieci w przyszłości.

Po tych mam nadzieję że fajnych zabawach zrobiłam krótkie moduły, bo było mało myszek.

W Deathmatchu zwyciężyły: Kinia006, Mylusi, Mylusi
Później w Keyhuncie wygrała 2 razy Mylusi

Na koniec były krzesełka, a wygrały osoby takie jak: Malinvanilla, Mylusi


Ta impreza szczerze mówiąc bardzo mi się podobała, była ciekawa. Było również w sumie nawet śmiesznie :D

Tutaj podsumowanie, czyli kto ile zdobył muszelek: Mylusi - 10, Kinia006 - 2, Malinvanilla - 2, Psujka9xd - 1, Buunioo - 1, Dragonkoxx - 1

Dziękuję serdecznie Wam kochani za przyjście, i trzymajcie się ;) Następnym razem oczywiście zobaczymy się na Mikołajkach 6 grudnia, które organizuję z Adriantalem ;) ~ Szamankakox



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz