niedziela, 18 września 2016

Zawody Kajakarskie - raport

Opis od organizatorki:

Wczoraj o 14 odbyły się zawody kajakarskie.

Było małe zamieszanie ale zawody sie odbyły

Niestety z zapisanych osób pojawiły sie tylko 3 osoby, wiec postanowiłam dopuścic kilka wtedy obecnych osób

zawodnicy - Bezloginowa, Buunioo, Bejrzie, Juliadrzy, Kinia006, Piotrekaga, Myszkaya

jak mówiłam było zamieszanie wiec nie chce pisac składów drużyn i podam zwyciezców

1 miejsce Bezloginowa - 5 muszli
2 miejsce Juliadrzy - 4 muszle
3 miejsce Kinia006 - 3 muszle

Pozostałe osoby otrzymuje po muszelce 

Ciesze się że mogłam zorganizować te zawody i z góry przepraszam jeśli ktoś nie wiedział o zmienionej godzinie zawodów :c


~Lodzikrem

2 komentarze:

  1. KurczE, liczyłem na src bo byłem strasznie tego ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń