niedziela, 11 września 2016

Wyniki konkursu "Mysz zeszytowa"

Szkoła jest instytucją, która rozwija nasze możliwości! Na przykład na takim WDŻcie czy gdy się nudzicie na geografii - kto z Was nie ćwiczył swojego talentu w bazgraniu po kartkach i okładkach w zeszytach? :D Kto nie kolorował kratek na marginesie na matmie? No właśnie. Pod tym względem szkoła jest prawdziwą wylęgarnią pomysłów. Sprawdźmy co ostatnio nudząc się rysowały morskie myszki:
Koochana:


Minkay:


Potato2222:


Winterwoolf:


Malinvanilla:


Klaudiss:


Myszkaya:


Wielkiogur:


Cieszę się, że ten temat na konkurs rysunkowy Wam podpasował. Otrzymałam sporo prac :). W niektórych rysunkowych konkursach było ich mniej, a tu taka aktywność. Tylko tak dalej!
Dobra. Nie przedłużajmy. Zwycięzcą tegomiesięcznego konkursu rysunkowego jest.. Klaudiss!
Bardzo podobały mi się Wasze prace. Klaudiss w szczególności, bo to tak uroczo i wesoło było narysowane.
Dziękuję wszystkim za udział i zapraszam do kolejnych konkursów :).

14 komentarzy:

  1. Gratulacje! Fajny pomysł Klaudio :D

    Widze ze jesteś dobra w te klocki c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podobała się twoja praca ;) ~Lillialili

      Usuń
    2. Nieee tam
      Głowa jest za dziwna.
      PRACA jest dziwna.
      Tak to jest jak nie rysujesz ołówkiem ._.

      Ale dziekuje :)


      Według mnie fajna praca jest... Minkay!
      Niby tak prosto zrobione, ale bardzo pomysłowe, co mi się spodobało.

      Widać że koochana ma talent wiec brawo ty xD
      Potato tak narysował, ze mi sie zdaje ze na kompie :O noo ale nie ma to jak czysta kartka i żeby zeskanować.

      Usuń
    3. Ups jaki fail... XD
      Wybacz kochana :p

      Usuń
  2. minkay jeśli tu jesteś.. co na twojej pracy robi 69? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie udało mi się wziąć udziału... Mi bardzo podobała się praca potato222
    Bejrzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:)
    Świetna praca Potato ^^'

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, chociaż moim zdaniem najlepiej wypadła praca Koochanej. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że akurat odeszłam z plemienia bo też brałam udział w tym konkursie :/ ~Honoratka ale macie tu linka do mojej :D http://imgur.com/a/9bFUC

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę, że Koochana jest niedoceniana.. Jej praca jest wspaniała to ona powinna wygrać. Oczywiście wszystkie są piękne:)

    OdpowiedzUsuń