wtorek, 6 września 2016

Wyniki konkursu "Projektant strojów plemiennych - Hippokamp"

Tym razem miesięcznym strojem był strój wodnego konia z mitologii greckiej - Hippokampa. Popatrzmy jak je sobie wyobraziliście :).

Szamankakox:


Bejrzie:


Adriantal:


Lillialili:

Lodzikrem:


Mdjhdc:

Minkay:


Wojtaris:


Tatralandia:

Miaukaaa:


Koceku:

Cytrynka100:


Zuzankash:


Julciapp:


Wielkiogur:
Enigmatis:


Malinvanilla:

Honoratka:

Piotrekaga:


Majcioch:


No i tu dopiero miałam problem. Co prawda często mam problem z wyborem, ale sza! Nie chcę przedłużać, bo jest późno, jutro znowu do nauki, więc powiem tylko, że wahałam się pomiędzy kilkoma pracami. Ostatecznie dla mnie zwyciężyła praca Malinvanilla. Gwiezdne futro myszki skojarzyło mi się ze zmianami w barwie oceanu i we wzburzonej wodzie. Taki Hippokamp potrafiący skryć się w każdym morskim odcieniu pozostałby niezauważalny dla niewprawnego oka. I to bardzo mi się spodobało :D. Gratulacje!

Dziękuję wszystkim za udział i zapraszam do kolejnych konkursów :).
Modliszka

5 komentarzy:

  1. Dziękuje, myślałam że jestem tą najgorszą xD osobiście bardzo mi się podobały prace Adriantal, Lilialili i Lodzikrem. No cóż, jeszcze raz dzięki, przynajmniej muszelki są i powodzenia innym w następnych konkursach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pracę. Gratuluję wygranej ;) Mam małe pytanko Czy można dołączyć do plemienia i załogi bloga?

    Werus/lencia5421

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nabory na Nereidy musisz poczekać. Na chwile obecna nie ma :)
      Oh i dzieki ci za gratki ^^

      Usuń
    2. A ok to czekam na nabory ;)


      Werus

      Usuń