środa, 21 września 2016

Wyniki konkursu "Selfie - edycja szkolna"

Selfie szkolne, świetna okazja by wykazać się pomysłowością i poczucie humoru! Zapraszam do obejrzenia prac :).
W pracach nie ma selfie gracza Piotrekaga, ponieważ serwis, na który był wysłany obrazek z nieznanych przyczyn najwyraźniej obrazek usunął. Ale za udział otrzymuje on oczywiście dwie muszle.

Julciapp:

Kiedy zachowujesz się jak dzikie zwierzę, a Twoja nauczycielka dostaje szału.
Buunioo:

Gdy twój kolega chce zobaczyć wyniki z testu, a ty wtedy wpadasz w nerwy i robisz się wkurzona a tu nagle chcecie przytulić żebyś się uspokoiła
Malinvanilla:

Często zdarza się, że lekcje są strasznie nudne!Uczennica Szamanka zasnęła na lekcji muzyki, co akurat zobaczyła sama nauczycielka - Malin.


Majcioch:

Ten moment w którym nauczyciel zatyka Ci mordkę śnieżką, bo fałszujesz jak dzika hiena

Kinia006:

Kiedy Anna piecze pianki na wycieczce, Kinia denerwuje Szamankę, która od niej ucieka
Lodzikrem:


Modliszka: Dziś super trudna niezapowiedziana kartkóweczka >:D Ja i Majcioch: Czemuuuuuuuu zła nauczycielko? :c
Wielkiogur:

Brak opisu
Szamankakox:

Przyjaźń jest jak złoto, lepiej jej nie stracić.
Stracić przyjaźń to jak zostać samotnym na zawsze.



Minkay:

Kiedy wszyscy ubierają się w najnowszych krzykach mody, a ty jesteś inna.
Lillialili:

Nie ma to jak podczas lekcji nie słuchać nauczyciela - w końcu dopiero były wakacje, prawda? Siostry bliźniaczki dobrze wiedzą co to dobra zabawa, zresztą bardzo często pokazują to na lekcjach ;D
Mylusi:

Ten moment, gdy kolega z klasy pokazuje Ci zdjęcia, które zrobił na przerwie, a na wszystkich wyszłaś strasznie brzydkoxD

Kto tym razem wygra i dostanie zaszczytne pierwsze miejsce oraz pięć muszelek? A no właśnie. Zwyciężczynią ostatniego wrześniowego konkursu zostaje.. Majcioch! :D Naprawdę padłam jak przeczytałam ten opis - a jak wspominałam, w tym konkursie opisy też miały swoją wartość. Gratulacje! Trochę mi się rozjechały podpisy pod zdjęciami. Nie mam bladego pojęcia jak to się stało.
Październikowe konkursy pojawią się wkrótce :).




8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi siem tam twoje podoba B)


      Ciekawie kiedy dadzą na kolejny miesiąc - oby szybko :D

      Usuń
  2. Dziękuję serwisie, że mnie zdyskwalifikowałeś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostałeś zdyskwalifikowany - Twoja praca też dostała dwie muszelki :)

      Usuń
  3. Jak zobaczyłem selfie Majcioch myślałem że padnę... Najpierw nie zaczaiłem ale jak się przyjrzeć to najlepiej udane selfie wg mnie. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i zabwane prace! Wygrana w pełni zasłużona!
    Podoba mi się też selfie Mylusi. Takie prawdziwe :')
    Minkay i Julciapp też mają świetne prace. Nie potrafię się zdecydować która z nich jest lepsza!

    OdpowiedzUsuń