wtorek, 6 czerwca 2017

Wyniki konkursu "Nowy strój Migotki"

Pierwszy konkurs czerwcowy został rozstrzygnięty! Zanim jednak poznacie wyniki, zapraszam do obejrzenia nadesłanych prac:

Jestem1polak:


Lodzikrem:


Wikabchan:


Miaukaaa:


Juliadrzy:

Dorkachan:


Emmeoa:


Oliwia508:


Łohoho! Zwiększoną aktywność widzę! Bardzo dobrze, bardzo dobrze :). Tylko tak dalej! Muszę przyznać, że bardzo mi się podobało kilka propozycji stroi. Najbardziej jednak przypadł mi do gustu strój zrobiony przez Lodzikrem. Nawet się zastanawiam, czy takiego nie założyć w grze, haha. Tylko najpierw muszę zdobyć trochę funduszy na brakujące elementy :).
Gratulacje i do zobaczenia w kolejnych konkursach!
No i na rocznicy plemienia też!

Migotka

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne stroję wszystkie śliczne i rzeczywiście sporo tych strojów pewnie trudno było wybrać jeden (; 💛

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! zanim zobaczyłam wyniki to tak popatrzyłam na kreacje lodzikremu i pomyślałam ,,to jest to"
    wyniki - jasnowidz ze mnie xD

    OdpowiedzUsuń