czwartek, 22 czerwca 2017

Koniec działalności Morskiej Krainy

To jest ten dzień, w którym część z nas będzie musiała się rozstać. 
Nie chcę pisać tej wiadomości w sposób ponury, o nie! Myślę, że pod jej koniec przestanie ona być tak straszna.
Mogłabym wypisać wiele powodów. Na pewno nie chodzi o żadne spiski czy namowy innych - tylko wódz ma moc by zakończyć plemię.
Jednym z głównych jest to, że jestem trochę.. zmęczona. A zależy mi na tym, by ludzie dobrze zapamiętali Morską Krainę. Była ona domem dla wielu z Was. Nie chcę by została zapamiętana jako popsute i mało aktywne plemię - dlatego czasem lepiej jest zakończyć coś, co jeszcze działa całkiem sprawnie, by mieć po tym czymś miłe wspomnienia.
Wypaliłam się trochę jako wódz. Jednak dwa lata to długi okres czasu. Chcę teraz się trochę poobijać xD. No i nie mam już tyle czasu na grę co kiedyś - zaniedbywałabym tylko plemię. Oczywiście w grze nadal jestem! Nigdy nie zamierzam odchodzić :D.


Na pewno ta wiadomość jest dla Was niespodzianką. Przecież nawet wczoraj tak było nam wesoło na rocznicy i nic nie wskazywało na.. coś takiego. Widocznie umiem dobrze się kryć z zamiarami XD.
Co teraz zamierzam? Na pewno nie nowe plemię. Teraz dołączę do jakiegoś, w którym nigdy nie byłam. Chciałabym również w jakiś sposób pomagać innym plemionom. Ale na razie nic więcej nie zdradzę.
Nie zamierzam zapominać Morskiej Krainy. Była ona dla mnie ważnym miejscem i również takie ważne miejsce otrzyma na moim profilu - własną zakładkę wspomnień. Nie usunę tego bloga. On także pozostanie jako pamiątka - i dla mnie i dla Was.
Dziękuję wszystkim, którzy pomagali mi tworzyć to plemię. Wszystkim członkom, zastępcom, dawnemu współwodzowi - dzięki niemu to plemię powstało. Ja na początku go nie chciałam xD. Dziękuję tworzącym mapy i rysownikom za wspaniałe prace dla plemienia. Dziękuję sojusznikom a także plemionom, które sojuszniczymi nie były ale czasem je odwiedzaliśmy. Dziękuję osobom, które nigdy u nas nie były ale trzymały kciuki za rozwój i rozbudowę Morskiej Krainy.
Chciałabym przeprosić osoby, które ta wiadomość zasmuci. Nie mam nic na swoją obronę.

A teraz dobre rzeczy :).
Jeżeli ktoś z Was miał ochotę kiedyś założyć własne plemię - to jest to idealny moment!
Jeżeli wahaliście się czy zostać tutaj czy odwiedzić inne plemię - teraz Wasz problem zniknie.


Ale pamiętajcie jedno - nadal jesteśmy Morską Krainą. 
Nawet jeśli rozproszoną po wielu plemionach :).

Do zobaczenia w innym miejscu!

Królowa Mórz i Oceanów
Amfitryta Migotka


16 komentarzy:

  1. No cóż, wiadomo że nic nie trwa wiecznie. Takie momenty są smutne ale muszą kiedyś być.

    OdpowiedzUsuń
  2. no szkoda mi troszkę plemienia, bo było super

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, nie!
    Takie wspaniałe plemię. Szkoda, że to już koniec.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie! to nie może być prawda modliszko tylko mi pomogłaś odpowiadając na pytania ehh jak szkoda jak weszlem na forum i buch
    plemie zamknięte :( płacze

    OdpowiedzUsuń
  5. -_- Wszystko zepsute Normalnie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak słów.
    Pan

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh to smutne że to już koniec :C na pewno już nie znadję takiego cudownego plemienia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele wspaniałych plemion. Trzeba tylko je odnaleźć :D.

      Usuń
  8. Cześć kochani. Z tej strony Wasylonek. To bardzo dla mnie przykra wiadomość. Brak mi słów, więc przepraszam jeśli moja wypowiedź będzie niezrozumiała. Chciałbym przeprosić was za to, że nie najlepiej sprawowałem się jako nereida, zaniedbywałem swoją funkcję, zapomniałem o tym plemieniu, nie miałem czasu. To plemię wiele mnie nauczyło, dawało mi siłę kiedy było źle. Spędziłem w nim wiele cudownych chwil. Dziękuję wam wszystkim, że ze mną byliście. To dzięki wam plemię istniało. Nigdy was nie zapomnę. Życzę wam powodzenia. Trzymajcie się. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi smutno że to koniec ;c nigdy nie zapomnę o MK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Smutne, że to koniec plemienia :(
    Byłam w nim jeszcze w 2015 roku, pamiętam to plemię bardzo miło
    Cóż, co dobre kiedyś musi się skończyć. Życzę Ci Migotko powodzenia w źyciu na transformice

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadal jesteśmy MK w 1/2 u szamanki w plemieniu smocza orchidea.xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ^^. Czy tu czy tam - nadal gdzieś będziemy :).

      Usuń
  12. A kilka dni temu właśnie chciałam dołączyć...
    ~bej

    OdpowiedzUsuń