sobota, 19 listopada 2016

Urodzinki Malinki

Wczoraj odbyła się moja impreza urodzinowa.
Myślę, że całkiem sporo osób się zebrało, aż się nie chciało liczyć!

Najpierw wszystko odbyło się bez zmian. Szam włączyła moduł urodzinowy, po czym wszyscy zasiedliśmy do stołu.
Zdmuchnęłam świeczki (magicznym przyciskiem) i nagle otworzyły się drzwi ;0; magia!
poszliśmy do sali, po czym puściliśmy ,,sto lat", a następnie jakieś śmieszne i dziwne filmiki xD
Niektórzy nałożyli na siebie czapki urodzinowe czy torty. Kiedy wszyscy tańczyli, ja starałam się zrobić wszystkim selfie, by nikt nie był urażony :3



Ogólnie do samego wykończenia imprezy minęła godzina - naprawdę długo!

Dodatkowo dołączył do nas gość specjalny, Pyszczak!
po imprezie znów wrócił do plemienia :D

Ogólnie dziękuję wszystkim za przyjście, myślałam że będzie tylko garstka osób, a jednak się powiększyła. 
Również dziękuję Pyszczakowi że pamiętał i zrobił dedykacje dla mnie c:

A jeśli ktoś nie zdążył, a chciałby to powiem że może wyłudzę kolejną imprezę, ale nie z okazji urodzin tylko... zresztą nie będę zdradzać ^^
Jeszcze raz dziękuję <3



1 komentarz: