środa, 16 listopada 2016

Nocne Mary i Koszmary - moduły Szamanki

Niedawno się widzieliśmy, i widzimy się ponownie xD
Zrobiłam wczoraj moduły. Było bardzo mało myszek, ale i tak udało się rozegrać gry :)

Uczestnicy: Szamankakox, Malinvanilla, Cytrynka100, Niiagara, Myszkakinkal

Najpierw włączyłam Keyhunta, bo w magicznym sposobie moduły takie jak np. cheesehunter nie chciały działać :o
W Keyhuncie zwyciężyła Cytrynka100 zdobywając w sumie 4 muszelki. 


Następnym z kolei modułem był Powers.
A w Powers zwyciężyła Niiagara, również dwa razy, czyli też 4 muszelki

Na samym końcu był Ratapult, było 2 vs 2 więc mogło być dosyć ciekawie :P
Wygrały składy dziewczyn: Niiagara i Cytrynka100 - 1 muszelka należy do Was, a drugim zwycięskim składzie była Malinvanilla oraz Cytrynka 100 - 1 muszelka dla Was dziewczyny :D


Moduły były krótkie, ale udało się Wam coś zdobyć, dziękuję że zechciałyście przyjść o takiej porze na moduły, powodzenia w nastepnych grach :) ~ Szamankakox




1 komentarz:

  1. Nonoo szam, jaka sesja zdjęciowa xDDDD
    Było fajnie, jestem zawiedziona faktem że tylko jedną muszelkę zdobyłam. trzeba będzie popracować xD

    OdpowiedzUsuń