środa, 6 lipca 2016

Wyniki konkursu "Projektant strojów plemiennych - Nimfa"

Mysi projektanci, sprawdźmy jak poradziliście sobie z zadaniem stworzenia stroju dla rangi Nimfa! 

Myszkaya:

Wojtaris:


Crazzyyyxd:


Szamankakox:


Singorich:


Pyszczak:


Anastaziaq:


Koceku:


Muzycznamysz:

Od autorki: Ogółem to Nimfa kojarzy mi się z delikatną boginką, taką delikatną trochu jak serek topiony ale taki smaczny

Juliadrzy:

Od autorki: Ja nimfę wyobrażam sobie jak taką mitologiczną matkę naturę symbolizuje to kwiat na jej głowie.

Minkay:


Dzulja:


Mylusi:

Od autorki: Moją nimfę chciałam porównać do postaci Lejmoniady czyli nimfy łąk z mitologii greckiej:). Lejmoniady kochały kwiaty dlatego moja nimfa ma na głowie zawieszony kwiatek oraz zielony wianek. Jej włosy są brązowe, ponieważ na większości obrazkach, których przejrzałam miały one włosy koloru brązowego:). Na łąkach znajdują się też koniczyny, a jak wiadomo nimfy Lejmoniady bardzo lubiły biegać po łąkach a nawet potrafiły przespać cały dzień bo były strasznymi śpiochami;D

Lenkamisia:

Sporo tych prac, prawda? :) Jedna bardzo rzuciła mi się w oczy. Nie wiedziałam, że można zrobić coś tak fajnego i ciekawego w edytorze. Mam na myśli pracę Szamankikox. Jej odzwierciedlenie Nimfy - ptaka w stroju wyszło niesamowicie. Może ktoś stwierdzi, że w pracy jest przesyt przedmiotów, że jest ich za dużo. Ale z drugiej strony - ptaki uwielbiają pokazywać swoje cudne pióra. Dlatego postanowiłam, że 5 muszelek dostanie właśnie autorka Nimfy w wersji papużkowej. Naprawdę w tej pracy jest coś, co przykuwa uwagę :D.

Muszelki dla uczestników zostaną dopisane za kilka minut. Powodzenia w kolejnych konkursach!
Modliszka

8 komentarzy:

  1. Wow! Dziękuję Modliszka <3

    Prace innych również są niesamowite, i życzę powodzenia w dalszych konkursach. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace.
    Gratuluje Szamance.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ogółem to Nimfa kojarzy mi się z delikatną boginką, taką delikatną trochu jak serek topiony ale taki smaczny"
    XDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są piękne. ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro Wskotka nas opuściła, to będą jakieś nabory na nową Nereidę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może za jakiś czas. Na razie jest jeszcze o wiele za wcześnie.

      Usuń
  6. Wskotka nas opuściła?! Nieee!!!

    OdpowiedzUsuń