sobota, 9 lipca 2016

Impreza z siódmego lipca

Co ostatnio było słychać w Morskiej Krainie? Poczytajmy relację z zabawy napisaną przez Muzycznąmysz :).


7 lipca koło godziny 19 rozpoczęła się impreza zorganizowana przeze mnie (Muzycznamysz) był to swego rodzaju wieczorek muzyki, puszczaliśmy swoje ulubione piosenki, lecz w większości były to parodie, śmieszne filmiki.
Przez całą imprezę było 15-16 myszek, zabawa była wspaniała! Myszki śmiały się z filmików i tańczyły z fioletowymi piórkami przy ogonkach.
Impreza skończyła się przed 20, czyli długa nie była.
Mam zamiar to jeszcze kiedyś powtórzyć, z nadzieją na dłuższą zabawę niż teraz.

♥ Muzycznamysz ♥

4 komentarze:

  1. Na imprezie było bardzo fajnie.
    PS: Piosenka na ekranie to moja sprawka B)

    OdpowiedzUsuń
  2. było świetnie ~ Singorich

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę filmiki mnie rozwalały

    Bejrzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w plemku niedawno ale widzę że, zabawa była swietna :)

    Pusia350

    OdpowiedzUsuń