czwartek, 21 lipca 2016

Wyniki konkursu "Owady są wszędzie"

Owady, owady! Piękne zbiorowisko naszych malutkich kolegów. Spójrzmy jakie ujęcia udało Wam się im zrobić:

Szamankakox:


Zuzankash:


Sokowifuffka:


Od autora: Musiałem wam pokazać moje piękne palce. Jakoś trzeba go złapać i utrzymać by nie odleciał.

Bejrzie:


Anastaziaq:

Lillialili:


Haczykxd:


Lenkamisia:


Tatralandia:


Minkay:


Dużo motyli, prawda? :) Paź Żeglarz, Rusałka Pawik, ostatniego nie rozpoznaję jedynie. Mamy również i muchę! Oraz osówkę, pszczółkę, trzmiela, ślimaka, konika polnego i grono czerwonych kowali. To te małe, śmiesznie robaczki, co często przesiadują na korze drzew lub wspinają się na fundamenty bloków. Muszę przyznać, że najbardziej urzekł mnie ten majestatyczny ślimak Anastaziaq i paź żeglarz od Zuzankash. A ponieważ Ana ma już maksymalną rangę, to nagroda pięciomuszelkowa idzie właśnie do Zuzankash. Gratulacje! 

Muszelki zostaną dopisane uczestnikom i zwycięzcy za kilka minut.
Modliszka

7 komentarzy:

  1. Jejku jakie piękne zdjęcia! Dziwię się, że to właśnie mój motylek wygrał! :D
    Dziękuję <3
    Zuzankash <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bejrzie mam takie same owady koło domu xD
    Gratuluje zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam iść za blok by zrobić zdjęcie XD
      Wszystkie zdjęcia są śliczne.
      Bejrzie

      Usuń
  3. Pełno razy jej to mówiłam xD ale ona swoje i jeszcze ten jej paluszek xD ale caly czas mowila ze osówki nie żądlą więc co ja jej mogę powiedzieć xD

    Zuzankash :P

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze ta kupka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedzmy ze nic mi nie zrobiła xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podobają mi się wszystkie


    Lili0329

    OdpowiedzUsuń