czwartek, 21 stycznia 2016

Wyniki konkursu Najśmieszniejsze Selfie

W tym styczniowym konkursie mieliście za zadanie zrobienie jak najbardziej śmiesznego selfie w grze. Mogło to wymagać kilku, lub kilkunastu zrobionych zdjęć - wszystko zależało od szczęścia. Oto nadesłane prace:

Lodzikrem:


Pyszczak:

Dopisek od autora:
"Ja nie wiem czemu ona płacze... ja nic nie zrobiłem.. X'D"

Dziewczynagg:


Artimeczek:


Wojtaris:


Czokolad:

Jak na taki prosty konkurs, to myślałam, że więcej osób weźmie udział. Ale nie będę narzekać, jest ich więcej niż ostatnio :). Pierwsze miejsce wędruje do Wojtarisa, gratulacje! Bo nie ma to jak szturchać kijkiem Modliszkę xD.
Dziękuję za Wasze zaangażowanie w życie plemienne!

Modliszka


5 komentarzy:

  1. powariowane selfi XD
    brawo dla 1 miejsca.... kij...XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ,że selfie się spodobało XD.
    Najbardziej spodobała mi się praca Pyszczaka.
    PS:Wtedy nie byliśmy z Modliszką małżeństwem XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne selfie, chociaż mnie najbardziej podoba się selfie Lodzikrem :D

    OdpowiedzUsuń