środa, 13 stycznia 2016

Nowe Nereidy!

Tak jak pisałam w wiadomości powitalnej w grze - w tym tygodniu pojawiły się nowe Nereidy :).
Zostały nimi:

Fileczka (nasza dawna Nereida, czyli jak ja to zwę Nereida Emeryt)
Dianlie (nowa Nereida)
Drawiepie (nowa Nereida)

Gratulacje!
Wkrótce zostaną poinformowane (tak wyszło, że same dziewczyny) co i jak z byciem zastępcą i rozpoczną swoje "nowe życie" w Ekipie Plemiennej. Oczywiście oprócz Emerytki, która jest już nieco obeznana, haha.

Drogie rybki i koniki morskie, od teraz macie słuchać się swoich nowych Pań Zastępczyń, bo mogą Wam wklepać rangę karną za złe zachowanie. Albo muszelki za dobre w udziale w zawodach :).






10 komentarzy:

  1. Aww, gratulacje, dziewczyny! Mam nadzieje że dobrze wam pójdzie w nowej roli. Ja tak samo jak Egzys na was 'głosowałam' ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz bardzo dziękuję! (: Gratuluję też Filce i Dianlie, zasłużyły na to (:
    ~Drawiepie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponownie bardzo dziękuję! Miło mi słyszeć, że głosowały na mnie niektóre osoby. Oczywiście gratuluję także Drawiepie i Filce, naprawdę sobie na to zasłużyły :)
    ~Dianlie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez Wam bardzo i to bardzo serdeeeeeeecznie GRATULUJE!!! bardzo sie ciesze ,ze osoby ,ktore naprawde lubie nimi zostaly ;)
    ~Kociamiocia

    OdpowiedzUsuń
  5. Apf Filka brawo gratulacje! Spodziewałem się tego na 100%!
    Dianlie i Drawiepie również bardzo gratuluje!
    A to pytanie dla Modliszki. Modliszko, bo wpadłem na pewien pomysł. Osoby które startowały na nereide, mogą być ''zasmucone'' że nimi nie zostały. Może możesz stworzyć specjalną rangę dla tych osób? Bardzo bym o to prosił.
    <>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Koceku w tych <>.

      Usuń
    2. Nie będę tworzyć specjalnych rang dla osób, które Nereidami nie zostały. Wybory to wybory - albo się zostaje zastępcą, albo nie. Nie ma czegoś pomiędzy.

      Usuń