niedziela, 6 września 2015

Plemienny Bigart - opis, zgłoszenia

Ponieważ rok szkolny jeszcze na dobre się nie zaczął, a mam trochę czasu wolnego postanowiłam narysować plemienny bigart - rysunek z myszkami z plemienia. Ale żeby takie coś narysować potrzebuję Was. Jeżeli chcecie znaleźć się na rysunku prześlijcie mi (Modliszce) w grze w prywatnej wiadomości screen swojej myszki oraz napis co ona ma robić, kolor jej oczu, jaką ma mieć minę. Dla ułatwienia wyboru napiszę, że wszystko będzie znajdować się w naszym podwodnym królestwie, więc możecie sobie nawet zażyczyć jazdy na koniku morskim. :P Jak ktoś woli, można mi przesłać zgłoszenie na forum Transformice. Może się zgłosić każdy kto należy do plemienia Morska Kraina.

To będzie pierwsza taka duża praca jaką narysuję, więc mam nadzieję, że jako tako mi to wyjdzie. Pewnie będę rysować to dość długo, więc od razu ostrzegam, żeby nie liczyć na gotową pracę po tygodniu. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz