niedziela, 27 września 2015

3 okazję na dzisiejszą imprezę.

Rendered Image

Nasz blog właśnie osiągnął sto postów! Nie spodziewałem się, że blog osiągnie tyle postów i że będzie się sprawdzał w plemieniu. Dziękuje wszystkim, którzy przyczyniają się do pisania postów.

Rendered Image

Nie wiem kiedy,  blog osiągnął 10 000 wyświetleń. Jestem zadowolony, że wchodzicie na naszego bloga i go chętnie czytacie, :)

Rendered Image

Sześć dni temu nasze plemię osiągneło 3 miesiące. Według mnie to już bardzo długi staż i liczę, że przetrwa jeszcze dużej i dużej. Jestem zadowolony, że nie którzy są z nami już tak długo.

Z tej okazji zapraszam wszystkich na imprezę z tej okazji dzisiaj, 27.09.2015r o godzinie 15:00.

Zapraszamy sojuszników oraz naszych współ plemieniowców.

4 komentarze:

  1. Ogólnie wasz blog dość szybko osiągnął taką liczbę wyświetleń.
    Poza tym weszłam na bloga jako 10001 osoba :P

    OdpowiedzUsuń