środa, 30 września 2015

Plemienne selfi+morsko-halloweenowe lua

Wohoho, jak dawno tu byłem, przepraszam że nie zamieszczałem postów no ale szkoła i brak weny.
Ten pościk będzie troszkę inny niż wszystkie inne moje, a więc uwaga :D.
Plemienne selfi:
Wiele myszek z plemienia robi sobie czasami pamiątkowe selfi :D.
Teraz pokaże wam kilka z nich ^^.
Wszystkie selfi niżej mają chociaż jedno morskie stworzenie.
































Morsko-halloweenowe lua:
Może kilka myszek już wie że tworzę lua, nie jestem jakiś utalentowany ale z pomocą forum i innych graczy zajmujących się lua to mogę tam coś wykombinować :).
Więc z okazji że przypomniałem sobie o moim lua to zrobiłem dość jak na razie ubogi kod lua również i z okazji eventu halloweenowego który ma być w tym tygodniu czy nawet jutro! :D
Jak na razie w tym lua można latać klikając spację i przy aktywowaniu kodu losowa myszka zmienia się w wampira. Po jakimś czasie od rozpoczęcia eventu halloweenowego dla tych co zbytnio po prostu nie potrafią stworzyć takiego kodu albo są leniuchami udostępnię ten o to kod :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz