czwartek, 26 lipca 2018

Koniec działalności Morskiej Krainy v2

Jak dobrze wiecie, Morska Kraina już raz była zawieszona na mniej więcej pół roku (wszystko można prześledzić w zakładce Historii Plemiennej, którą na bieżąco aktualizowałam). Później wróciliśmy - i w sumie ten okres również trwał pół roku.

Do dziś. Jakiś czas temu już stwierdziłam, że tak czy siak - niedługo nie będę miała czasu dla plemienia. Już teraz moja organizacja czegokolwiek leży. Część powodów z poprzedniego zawieszenia plemienia wciąż jest aktualna, więc pozwolę sobie podlinkować - klik.

Z czegoś i tak musiałabym zrezygnować. Na razie trafiło na plemię.

Podziękowania można poczytać już tam w linku wyżej, ale pozwolę sobie kilka z nich napisać raz jeszcze na nowo.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za miło spędzony czas! Na pewno go nie zapomnę :).
Sojusznicy, znajomi, członkowie, pomocne osoby - mamy nadzieję, że będziecie nas czasem wspominać.

Plemię od dziś zostaje zawieszone na czas nieokreślony.
Trójząb przywódcy pozostanie na dnie morza.

Migotka




7 komentarzy:

  1. brak.
    mi.
    słów.

    OdpowiedzUsuń
  2. .... Dziękuję Migo za wszystko...
    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :). Fajnie, że u nas byłaś tak długo! Kiedyś się pewnie jeszcze w jakimś plemieniu spotkamy.

      Usuń
    2. Dopiero teraz widzę Twoją odpowiedź a dałaś ją godzinę po mnie XDD

      Usuń
  3. Modliszka a do jakiego plemka teraz bd szła?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :( Dopiero dołączyłam do tego plemienia i zapowiadało się super a tu taka niespodzianka :/. No ale cóż... rozumiem.Nie pozostaje nic innego tylko czekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda... Kiedyś byłam w tym plemieniu ale zrezygnowałam z niego... Ale wtedy jeszcze nie wiedziałam że tutaj będzie Modliszka... Lub w tych czasach zwana "Migotka".



    PS - Mój nick na tfm to : Truskawka841

    OdpowiedzUsuń