poniedziałek, 12 lutego 2018

Wyniki konkursu "Przebrania karnawałowe"

Z dniowym opóźnieniem, bo wczoraj dopadł mnie leń - wyniki pierwszego lutowego konkursu! Obejrzyjmy nadesłane przez Was prace:

Iyenax3:


Monstarkax: (-)


Opis: Nazwa stroju:"Kolorowy Kameleon"
Kolorowy Kameleon to strój idealny na bal przebierańców! 
Na głowie mojej myszki znajduje się głowa kameleona. W łapce myszka trzyma kolorowy lizaczek, który przemienia mojego kameleona we wszystkie kolorki znajdujące się na lizaku. Z drugiej strony też jest lizaczek tylko w większej wersji przedstawia on kolorki zielonego ogonka oraz białej sierści. Pozdrawiam.

Loganwwwa: (-)


Opis: Oto rysunek przedstawiający myszkowego Jokera :D

Xszamanboomx: (-)


Opis: to ja jako Duch Lasu

Kruwkaq:


Miaukaaa:


Ale ale! Co to za minusy ta Migotka powypisywała przy niektórych osobach? Minusami oznaczyłam osoby, które odeszły z plemienia i nie należą też do plemion sojuszniczych. Jak wiecie - zwykle w takich przypadkach nie wrzucałam po prostu prac, ale były zbyt śliczne, żeby inni ich nie zobaczyli! Trzeba było je pokazać :). Dlatego tu są, chociaż ich twórców już u nas nie ma. Zachwyciłam się nimi, takie cudeńka!

Więc jeżeli by tak podsumować, to wychodzi na to, że tylko trzy osoby obecnie będące w plemieniu wysłały pracę, a więc działa nasza zasada - Miaukaaa, Kruwkaq i Iyenax3 wygrywają po pięć muszelek! Brawo :D

Do zobaczenia później!
Migotka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz