poniedziałek, 1 stycznia 2018

Moduły 01.01.2018! ♥

Witajcie z powrotem!

Myszki do plemienia wracają, jest już nas coraz to więcej, dziękujemy :)

Z tej właśnie okazji zrobiłam moduły na muszelki.

Uczestnicy: Szamankakox, Miaukaaa, Rozafrozaxdd, Adriantal, Jestem1polak, Loveszczurki, Macieeeg, Piotrus_pan, Kinia006, Kruwkaq, Agadracaxdxd, Anastaziaq, Lukodx 


Na pierwszy ogień poszedł Dancefloor, a oto i jego zwycięzcy: Macieeeg, Miaukaaa, Loveszczurki - 2 muszle dla Was!

Potem był Keyhunt, zwycięzcy: Miaukaaa, Miaukaaa, Loveszczurki - 2 muszelki.

Trzecim modułem był Circuit, zwyciężyli: Miaukaaa, Rozafrozaxdd, Rozafrozaxdd  - 2 muszle wędrują do Was :)


Czwarty moduł to był Deathmatch, wygrała tam: Rozafrozaxdd aż 3 razy, gratuluję! Wygrywasz aż 6 muszli w tym module ♥

Piątym modułem był ziemniak, czyli Batata, wygrały następujące osoby: Adriantal i Loveszczurki - 2 muszle ;)


Szóstym (i przedostatnim) modułem był Prophunt, zwycięzcy: Jestem1polak i Loveszczurki - 2 muszle dla Was :D

A ostatnim modułem, czyli siódmym był Towerdefense, zwyciężyli: 

W I rundzie - Loveszczurki, Adriantal, Rozafrozaxdd
W II rundzie - Loveszczurki, Miaukaaa, Macieeeg
W III rundzie - Adriantal, Loveszczurki, Adriantal

Dla wszystkich zwycięzców po 1 muszelce, w III rundzie dla Adriantala 2 ponieważ wygrał 2 razy.


Zdobyte muszelki:

Macieeeg 3, Miaukaaa 9, Loveszczurki 11, Rozafrozaxdd 11, Adriantal 5, Jestem1polak 2, Kruwkaq 1

Dziękuję Wam że braliście udział w zabawie, mam również nadzieję że i Wy dobrze się bawiliście :'D 

~Szamankakox







3 komentarze:

  1. Nasza aktywna Nereida wróciła do działania! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Achhh... Roza złodziejko moich muszelek. Za tydzień będziesz miała wasgo jak tak dalej pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń