niedziela, 14 maja 2017

Odejście po raz kolejny

Cześć, cześć.

Hm, dosyć dawno się tu nie odzywałam. Po tytule już wiecie, że po raz kolejny odchodzę z posady Nereidy. Wstyd się przyznać, ale to już trzeci bądź czwarty raz. Powód jest jeden - nie gram już w tę grę. Wchodzę raz na tydzień, dwa. I to jedynie na chwilę. Mój brak zainteresowania grą ciągnie się już od jakiegoś stycznia tego roku, a od marca coraz mniej zaczęłam wchodzić. 
Nie ma sensu tego dłużej ciągnąć, po co plemieniu nieaktywna Nereida, która jeśli już wejdzie, to nawet niczego nie zorganizuje. 
Z plemienia nie odchodzę, chociaż właściwie to bez znaczenia, skoro przestałam grać. Od czasu do czasu pewnie wejdę, za to na forum jestem codziennie, więc jeżeli ktoś by miał do mnie sprawę, to śmiało piszcie na prywatnej wiadomości :-) 

To tyle z mojej strony, hej!~


2 komentarze:

  1. Będę za tobą tęsknić Dianciu D: Chociaż mamy kontakt.. Mozę kiedyś jeszcze wrócisz na tą posadę Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda Dian, no ale każdy kiedyś odejdzie :)

    Powodzenia w życiu :D

    OdpowiedzUsuń