wtorek, 7 marca 2017

Wyniki konkursu "Projektant strojów plemiennych - Ran"

Z jednodniowym opóźnieniem (znowu, przepraszam!) przedstawiam Wam wyniki ostatniego konkursu z projektowaniem i jednocześnie pierwszego konkursu marcowego. Waszym zadaniem było stworzyć strój do rangi nordyckiej bogini morza - Ran. Popatrzmy jak poradziliście sobie z tym zadaniem:

Dragonkoxx:


Adriantal:

Jestem1polak:


Julciapp:

Dorkachan:


Dziewczynagg:

Malinvanilla:


Pikapika661:


Kinia006:


Wikabchan:


Niektórych może nieco zdziwić mój wybór ale najlepszym strojem jak dla mnie jest strój zrobiony przez Malinvanillę. Głównie wpadł mi w oko ten hełm. Jeśli mam być szczera to sama planowałam go dać w stroju przykładowym ale nie mogłam go znaleźć XD. Duży plus, wikiński hełm przypomina miejsce skąd pochodzi Ran - z krajów nordyckich.
Dzięki wszystkim za udział!
Migocia

1 komentarz: