niedziela, 26 marca 2017

Modułki i Mini Quiz ^-^

Witajcie!
Wczoraj w Morskiej Krainie odbyły się modułki i Quiz który zorganizowałem ja Wojtaris.
Było około 14-16 myszek. Na początku graliśmy w Prophunt. Niestety nie udało mi się zrobić
ładnych screeenów, dlatego ich nie ma.
Zwycięzcy Prophunt:
-Arejni
-Agadracaxdxd
-Arejni

Potem graliśmy w DeatchMatch. Walka była zacięta, tylko najlepsi zostawali i walczyli o pierwsze miejsce. Bałem się, że DeatchMatch nie zadziała i będzie się włączać ten okropny napis ale na szczeście tak się nie stało :D
Zwyzięzcy DeatchMatch:
-Miaukaaa, muszelki otrzymuje Agadracaxdxd
-Miaukaaa, muszelki otrzymuje Piotrek6969
-Olcianew

Na ostatek zagraliśmy w Batatę. Tak, te grę o ziemniaku xD.
Niektóre myszki nie wiedziały o co chodzi w tej grze, lecz potem już ogarneli.
Zwycięzcy Batata:
-Piotrek6969
-Miaukaaa, muszelki otrzymuje Arejni
-Wojtaris, muszelki otrzymuje Olcianew

Na koniec zoorganizowałem mini Quiz.

Pytania:


1. Która nereida pożegnała nas 23 grudnia 2015?

Odp. Kaspeczko

Na pytanie dobrze odpowiedziała Kruwkaq



2. Jak nazywa sie wódź sojuszniczego plemienia Mysia Stodała?

Odp. Kurczaczeek 

Na pytanie dobrze odpowiedział Lajkoniik


3. Kiedy zostały wprowadzone perły?
Odp. 31 października 2016

Na pytanie dobrze odpowiedział Lajkoniik


4. Ile nereid na początku nicku ma literkę W?
Odp. 3

Na pytanie dobrze odpowiedział Lajkoniik

5. Kto wymyślił ,,Projektanta Strojów''?

Odp. Wojtaris

Na pytanie dobrze odpowiedziała Kruwkaq


Uczestnicy:
Olcianew
Szamankakox
Arejni
Dragonkoxx
Roafrozaxdd
Jestem1polak
Wojtaris
Lajkoni
Miaukaaa
Wz2004wz
Piotrek6969
Yosukix
Popato2222
Kruwkaq


Dziękuje wszystkim za przybycie, na koniec grupowe selfie~


Dziękuje wszystkim za przybycie :D

Paaaa~
Wojtaris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz